مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

افسردگی

نمیدونم چرا این روزها وقت خیلی کم میارم؟!

فیلم دیدنم هم حداکثر میشه 3 ساعت؛ در شبانه روز هم حداکثر 8 ساعت میخوابم؛ با این حساب 13 ساعت دیگه می مونه. از این 13 ساعت هم حدود 4 ساعتش صرف خوردن غذا و میوه با دیگر اعضای خانواده میشه و در نهایت 9 ساعت می مونه. وب گردی الکی هم در حد نیمساعت در روز میشه و بطور خالص 8 ساعت و نیم برای کار و مطالعه دارم !

الان که این حساب و کتاب رو کردم متوجه شدم که چه وضع افتضاحی برای خودم درست کردم!! فیلم دیدن کم بشه، همه چیز درست میشه!

الان به نیمه فصل سوم از lost رسیدم، امیدوارم که زودتر تمام بشه تا کارایی منم بره بالاتر!

راستی امروز عصر با خانواده رفتیم طرقبه یه دوری زدیم! آخرین مرتبه گردش رفتنم 16 روز قبل بود و در این 16 روز یکبار مجبور شدم که چهارشنبه (؟؟) قبل برم از خونه بیرون! واقعا با این همه فعالیت خسته نباشم!

راستی در برنامه امشب خندوانه، دکتر افشین یداللهی در مورد افسردگی میگفت و اینکه زمانیکه افراد از چیزی لذت نمیبرن و به نوعی بی تفاوت هستن و هدفی در زندگی ندارن، دچار افسردگی میشن. یه کمی بخش اولش، لذت نبردن، خودش رو در ماه های اخیر در من نشون داده اما خوشبختانه بخش دومش اصلا در موردم صدق نمیکنه که جای بسی خوشحالی و سرور هست!

در مورد پروژه ام، یه بخشی رو خودم برنامه اش رو نوشتم و یه جواب میگیرم و حالا میبینم که یه بسته نرم افزاری R هم اون رو پیاده کرده و از طریق اون یه جواب دیگه میگیرم! به روش خودم مطمئن هستم و فکر میکنم که تفاوت در نحوه تصمیم گیری در یه بخشی از برنامه است که من بر طبق یک کتاب خاص یه جور عمل میکنم و اون package هم یه جور دیگه!

پ.ن. نمیدونم چرا در طول شبانه روز، ساعت 12 شب تا 3 صبح اینقدر زود میگذره؟! فکر کنم سراشیبی باشه؟!

نظرات 8 + ارسال نظر
من یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 01:00 http://mannn73.blogfa.com

سلام.
لاستو من اصلا دوس نداشتم یه جوری بود!!!
الان که تابستونه هیچ کاری نمیکنم ولی در عین حال اصلا وقت نمیکنم کاری انجام بدم!!!
موفق باشی

سلام
لاست رو نمیگم دوست دارم اما فیلم بدی هم نیست؛ مخصوصا انگلیسیشون که عالیه!!
موفق باشی دوست خوبم

سمانه چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 22:07

نمی دونم چرا اصلا حوصله دنبال کردن فیلم و سریال رو ندارم

اگر فقط فیلم دیدن هدف نباشه، انگیزه دنبال کردنش هم بوجود میاد.
بهترین راه تقویت listening هست.

دکترانوشت چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 12:31 http://phdnevesht1392.blogsky.com/

منم خودم را درگیر فیلم و سریال نکردم- حالا که مزدوج شدم گاهی اون هم گاهی با همسری فیلم میبینم- همسری همه فیلم ها بازیگرا رو میشناسه و من عین خنگولا فقط به توضیحاتش گوش می دم...

منم با اینکه فیلم می بینم اما اصلا بازیگرها رو نمیشناسم (در فیلم های خارجی)
یعنی هیچوقت حس کنجکاوی نداشتم که ببینم بازیگر فلان نقش کی هست و چکاره است!

دیمن چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 03:06

سلام سمیرا جون . از این که دوباره مینویسی واقعا ازت ممنونم دوست خوبم. من از خواننده های قدیم شما هستم. همیشه از خوندن پشتکار و و موفقیت هاتون انرژی میگیرم. امیدوارم روند موفقیت زندگی شما هم تو سراشیبی بیفته

سلام عزیزم
خیلی وقت هست که ازت کامنتی نداشتم.
ممنونم از لطفت دوست خوبم.
انشاالله سلامت و شاد باشی

بهار سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 21:27 http://mustbebetter.persianblog.ir/

درود بر شما که وبگردی الکیتون نیم ساعت می شه !
تازه وبلاگ زده م شما رو هم لینک کردم

خودم رو به اجبار محدود کردم
بغیر از یکی دوسایت خبری که اونا رو هم دیگه خیلی چک نمیکنم، فقط سایت نیک صالحی رو هر از گاهی نگاه میکنم. بیشتر از اون رو دیگه ادامه نمیدم چون میدونم که این قصه سر دراز دارد
موفق باشید

الیسما سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 14:49

فکر کنم من جز معدود افرادى باشم که از فیلم و سریال دیدن متنفرم
انشاله همیشه شاد و با برنامه باشى عزیزم

ممنونم دوست عزیزم

Gemma دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 17:44

سلام.
کد نویسی یا همون برنامه نویسی رو چجوری خوب یاد گرفتین؟

سلام دوست عزیز
برنامه نویسی فقط با کار کردن زیاد خوب میشه نه چیز دیگه
در واقع مصداق ضرب المثل «کار نیکو کردن از پر کردن است» می باشد.

خواننده قدیمی دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 14:23

سلام چه عجب
واقعا سریال معتاد می کنه. من چند سال پیش همزمان مینی سریال شرلوک و جین ایر رو با سریال کستل همزمان دانلود کرده بودم میدیدم. کارم همین شده بود البته من مثل شما دانشجوی دکترا نیستم و معلم هستم و تابستونها وقتم آزاده .

سلام دوست خوبم
معتاد شدن که نه اما چون داستانش کشش داره اینجوری من رو دنبال خودش میکشونه؛ دیگه از این اشتباه ها نمیکنم و فقط سریال هایی رو میبینم که مثل white collar، modern family یا Castle هر قسمتش یه ماجرا باشه و قسمت هاش خیلی بهم پیوسته نباشن.
امروز فصل سوم lost رو همزمان با کار کردنم دیدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد