مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

خیری از همراه اول

دو سه روزی بود که چندین پیامک از طرف همراه اول با مضمون زیر دریافت میکردم:

«مشترک گرامی، شما می توانید تا پایان ماه جاری، هدیه یک روز مکالمه رایگان درون شبکه مربوط به طرح شتاب در پرداخت را به یکی از روش های زیر فعال کنید....»

واقعیتش من هیچوقت به اینجور پیامکها اعتمادی نداشتم تا اینکه دیروز تصمیم گرفتم  از طریق سایتmy.mci.ir درستی این موضوع رو واقعا چک کنم.

قبض میان دوره رو چک کردم و مبلغ قبض و کارکرد رو جایی ذخیره  کردم. بعدش هم طبق دستورالعمل همراه اول عمل کردم و هدیه مکالمه رایگان رو فعال کردم و پیامک فعال شدنش رو هم چند دقیقه بعد دریافت کردم. از صبح با دو تا از دوستام کلی حرف زدم (حدود یکساعت)، با این حال باز هم حواسم بود که 90 درصد احتمال بدم که اینها تبلیغاتی بیش نیست و خیلی بهش دل نبندم. اما خوشبختانه الان که سایت my.mci.ir رو دوباره چک کردم، دیدم که کارکرد موبایلم افزایش پیدا کرده اما یه بند دیگه به قبض میان دوره ام با عنوان تخفیفات ویژه اضافه شده و اینکه تا الان 3770 تومان تخفیف خوردم و مبلغ نهایی قبض که دیشب دیدم همون قبلی هست!! کلی کیف کردم و گفتم که این موضوع رو به شما هم بگم تا اگر مثل من به این اپراتورها بدبین هستید، این بار عینک بدبینی رو بردارید و به همراه اول اعتماد کنید. در ضمن یادتون باشه فقط مکالمه درون شبکه ای رایگان هست و نه پیامک یا مکالمه با تلفن ثابت و اپراتورهای دیگه!

در ضمن از طریق سایت my.mci.ir میتونید اومدن قبض کاغذی در خونه رو هم کنسل کنید تا بلکه در فرایند چاپ و پست کمی صرفه جویی بشه.

خلاصه یادم می مونه که همیشه قبض موبایلم رو زود پرداخت کنم و ماهی یه بار به دوستان و آشنایان همراه اولی زنگ بزنم و یه عالمه حرف بزنم!!

نظرات 8 + ارسال نظر
م.م پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 23:59 http://ganjnamemaghsud.blogsky.com/

دلم برای خوندن روز نوشته هات به خصوص اونایی که در مورد آمریکا بود تنگ شده بود، همش تقصیر بلاگفائه، خونه جدیدت( وبلاگ جدیدت ) مبارک. یه طرح سیم کارت دانشجو هم همراه اول داره که جمعه ها حرف زدن باهش مجانیه ، اونم خیلی خوبه

دل خودم برای شادی و هیجان و انرژی اون روزها خیلی خیلی ... تنگ شده
از لطفت ممنونم

زری سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 16:05

سلام. آفرین به تو میگند عمل گرا، من هم چند بار استفاده کردم و همیشه با تردید ولی هیچ وقت نرفتم چک کنم که چقدر صحت داره یه سوال هم تو زنگ زدن ها برام پیش میاد ، منظور از همراه اول 0919 هم هست؟ یعنی به اونها هم بزنگیم رایگانه؟

فکر کنم که اونها هم درون شبکه محسوب بشه و تخفیف براش قائل بشن.

من سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 13:49 http://mannn73.blogfa.com/

اگر سیم کارت دانشجو همراه اول بگیری یه طرحی داره فعال کنی جمعه ها مکالمه درون شبکه رایگان رو میتونی استفاده کنی...

ممنون بابت اطلاعاتی که دادی
من بیشتر ترجیح میدم شماره تلفن همراهم رو هیچوقت عوض نکنم و فقط هم یه سیمکارت داشته باشم.

زهرا سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 10:52

منم حدود یه سالی میشه دارم اعتماد میکنم و حالشو میبرم ولی خب حمایت تشویقی خوبی نیست بخاطر اینکه منم چند ساعت به تمام دوستام زنگ میزنمو و حرف میزنم و اینکار یعنی پشت هم حرف زدن با موبایل خیلی آسیب رسان به سلول های مغز هست و ایکاش بجاش تخفیف تو هزینه ها میدادن یا حدقل تعرفه هاشونو افزایش نمیدادن

بهرحال این هم سیاست بدی نیست که مردم رو تشویق به پرداخت به موقع صورتحساب میکنن
موبایل رو روی اسپیکر بزارید تا خیلی هم مضر نباشه

ناصر سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 08:44

بسیار عالی، راستی چرا از موارد تحقیقاتیتون لااقل در حد کلیات صحبت نمیکنین، اگر چه میدونم یه خورده ریسکیه بخصوص تو کسور ما

علت ننوشتنم رمز و راز بودن موضوع تحقیقاتیم نیست؛ بلکه بیشتر ترجیح میدم که جنبه عمومی زندگیم رو اینجا پوشش بدم.

بهار سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 08:24

دوست من با این بسته رسما همراه اول رو به گل می نشونه هر ماه !!
از صبح از الف تا ی شماره های دفترچه تلفنش زنگ می زنه !!
تا می تونید استفاده کنید چون فکر کنم طرحشون با شکست مواجه بشه ورش دارن

همراه اول با اینجور طرح ها به گِل نمیشینه!
چون مکالمه یه شی مصرفی نیست که بخواد همراه اول ضرر بده، فقط در اواخر ماه یه مقدار استفاده از پهنای باندش افزایش پیدا میکنه؛ انگار در یه روزهای خاصی تعداد ماشین هایی که از خیابون خاصی عبور میکنن، بیشتر میشه (البته استهلاک آسفالت خیابون رو هم نباید در نظر بگیرید چون پهنای باند چیزی نیست که استهلاک داشته باشه)

الیسما سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 07:49

واى من عااااشق این یک روز مکالمه رایگانم خیلى جذابه واقعا

نیلوفر سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 02:48 http://mihanam35.mihanblog.com/

سلام سایتتون ازعالی یه چیزی هم اونورتره
واقعا وبسایت خیلی خوب و بروزی دارید
56188

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد