مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

لحظه شماری

همونطور که گفتم دخترداییم با خانواده اش یه هفته ای هست که اومده مشهد. در این مدت بساط مهمونی و اینجور حرفها برپاست.

من هم دقیقا از وقتی که عَموم اینا اومدن خونمون تا همین الان هنوز به زندگی عادیم برنگشتم و از برنامه هایی که داشتم خیلی خیلی عقب هستم.

این روزها هم از همین بی نظمی بوجود آمده واقعا عصبانیم. وضعیت من الان مثل فنری هست که از حالت فشردگی خارج شده و دیگه سر جاش برنمیگرده.

فردا ظهر هم در مکان اون دانشگاهی که درس گرفتم، اساتید رشته مون به دعوت مدیرگروه دور هم جمع میشن؛ نمیدونم موضوع بحث چی هست اما باید در اون شرکت کنم.

لازم به ذکر هست که یه مقدار از تنبلی های این روزهام مربوط به آماده شدن برای ترم جدید هست؛ انجام خریدهای جزئی، مرتب سازی جزوه ها و کتابخونه که در نهایت به مرتب سازی کل اتاقم منتهی شد، تمرکزم رو از انجام تحقیق و پژوهشم گرفته با این حال دارم برای دوشنبه آینده لحظه شماری میکنم تا هم کلاس زبانم شروع بشه و هم کلاس هایی که درس میدم. دیگه از تو خونه موندن بدجوری خسته شده ام.

پ.ن. این پست رو یادتون باشه، چون مطمئنم سه هفته دیگه میام اینجا و از مشغله زیاد کاری گله و شکایت میکنم.

نظرات 5 + ارسال نظر
یادگار یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 22:18 http://yadegari901019.blog.ir

کلا فکر کنم آدما وقتی از کاری فاصله میگیرن شروع دوباره اون کار خیلی مشکله...من که اینجوریم
سه هفته شد؟!

من هم همینطوری هستم؛ نسبتا طول میکشه تا به حالت قبل برگردم.
آره حدود سه هفته شده و صدام از کارهای تلنبار شده در اومده!

Mary جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 23:34 http://words-world.Blogsky.com

سمیراخانوم ببخشید میپرسم
شما که باید زبانتون عالی باشه،بازم کلاس میرید؟چرا؟

نه عزیزم
خوب هستم نه عالی!
زبان دوم چیزی نیست که آدم به سادگی یاد بگیره؛ شما مدام مجبورید که تمرین و تکرار داشته باشید در زمانی که خارج از محیط زبان دوم زندگی میکنید.

Mary جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 23:26 http://words-world.Blogsky.com

سلام سمیراجون خوبی؟
منم همین عصبانیتو
دارم!!
راستی من مریم هستم،وب اهنگ زندگی...از وقتی سیاتل بودی دنبالت میکردم تا اینکه بلاگفا دچار مشکل شد
از این به بعد هم بهت سرمیزنم عزیزم
موفق باشی

سلام عزیزم
خیلی خوش آمدی دوست خوبم

پریسا پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 18:18

سلام . وقت بخیر. برای فرصت مطالعاتی معمولا با چند استاد باید مکاتبه مرد تا نتیجه گرفت؟ با زبان در سطح آزمون دکتری هم میتونیم اونجا ارتباط موفقی با اساتید داشته باشیم؟ ممنون

سلام عزیزم
قانون خاصی که نداره؛ به رشته و زمینه کاری خیلی خیلی مرتبط هست و البته رزومه فرد درخواست کننده هم موثر هست. من خودم شاید به بیش از 50 نفر ایمیل زدم که از بین این 50 نفر، شاید حدود یک سوم شون جواب دادن و از اون یک سوم، نصف شون مودبانه گفته بودن که ما امکانات و شرایط پذیرفتن شما رو نداریم.
در مورد زبان، موضوع زبان دکتری نیست، موضوع مکالمه کردن هست؛ چون شما کتبی که امتحان نمیدید، بلکه باید توانایی صحبت کردن داشته باشید.

زهرا پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 09:06

اتفاقا سرت شلوغ باشه بیشتر وقتتو تنظیم میکنی وقدر اونو میدونی...من خودم اینطوریم واسه همین همیشه تو تابستون کمتر به کارام میرسم و فقط تنبلی میکنم

آره، معمولا برای من هم همین طوریه اما به شرطی که شلوغی هم از یه حد مشخصی بالاتر نزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد