مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

دانلود ویدئو از یو.ت.یوب

اول اینکه کسی از دوستان راهی برای دانلود ویدئوهای یو.ت.ی.وب بلد هست که در ایران کار کنه؟

با IDM که دانلود میکنم، فایل ها خراب هستن، یعنی با KM Player باز میشن اما نه تصویری دیده میشه و نه صدایی شنیده میشه. سایت های فرعی که با دادن لینک فایل ویدئو رو میدن رو هم چک کردم اما با استفاده از فیلترشکن نتونستم از هیچکدوم شون چیزی دانلود کنم.

ممنون میشم اگر در این زمینه تجربه ای دارید، کمک کنید.


و اما اندر احوالات این روزهای من:

1- دیروز زنگ زدم قالیشویی و فرش اتاقم رو فرستادم برای شستشو. خیلی وقت بود که میخواستم این کار رو بکنم اما مدام عقب مینداختم.

2- دیشب هوای مشهد اونقدر سرد بود که پیرو اون دمای اتاقم به 19 درجه رسیده بود و دیگه حس کردم با پوشیدن لباس های زیاد مشکل سردی اتاقم حل نمیشه و در نتیجه بخاری رو برای یکساعتی روشن کردم و البته بعد که اتاقم کمی ملایم شد، خاموشش کردم. امروز هم از بعدازظهر بخاری رو روشن کرده ام (البته روی شمعک هست).

3- هنوز تنبلیم ادامه داره و مدام سر خودم رو برای از زیر کار در رفتن کلاه میذارم! نتیجه این وضعیت هم این بود که بجای انجام این همه کاری که دارم، بعدازظهر یک کیک سیب و دارچین درست کردم.

4- از فردا عصر کلاس زبانم شروع میشه.

5- از سه شنبه تدریسم شروع میشه و مهمترین مشکل من اینه که نمیدونم بین ساعات کلاس چی بخورم!! اگر یادتون باشه معده من از آمریکا مشکل پیدا کرد و هنوز هم اون مشکل کماکان باقی است و من چایی نمیخورم چون میدونم که موادی مثل چایی و قهوه به شدت مضر هستن. احتمالا برای خودم گل گاوزبانی چیزی میبرم اما مشکل دیگه این هست که کجا دم کنم؟! البته بهترین و مقرون به صرفه ترین کار اینه که از این لیوان هایی که دو تکه هستن و برای دم کردن فوری استفاده میشن، بخرم. فعلا که جایی رو برای خرید همچین لیوانی سراغ ندارم. (خیلی به استفاده از مدل های لیپتون و کیسه ای علاقمند نیستم چون واقعا محتویات شون قابل اعتماد نیست).

6- دارم به این موضوع فکر میکنم که بارم بندی درس ها رو چجوری بذارم که هم انگیزه بچه ها رو برای یادگیری ببرم بالا، هم بچه ها بتونن نمره خوبی بگیرن. برای یکی از کلاس هام که قدرت مانور زیادی دارم، تو فکر برگزاری یک مسابقه هستم تا یه کم جو رو رقابتی کنم.

7- یک سری کار مربوط به تزم رو که بصورت فول تایم، حداکثر دو روز طول میکشه، یک هفته است که همچنان دارم انجام میدم!!

از اونجایی که موضوعات متنوع بودن، جدا جدا نوشتم.

بعدانوشت. مشکل دانلود ویدئو با استفاده از نرم افزار YTD Video downloader حل شد.

نظرات 10 + ارسال نظر
beautiful mind چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 01:36 http://weird.blogsky.com

http://www.clipconverter.cc

برای دانلود از یو.تیوب می تونی از این سایت استفاده کنی...

ممنونم دوست عزیزم

molecular medicine سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 22:47

سلام
برای دانلود از یوتیوب یک روش ساده تر هست. هر ویدئویی که خواستید از این سایت دانلود کنید کافیه که 2 تا s بعد از www. در قسمت آدرس بار تایپ کنید و اینتر بزنید. وارد یه سایت می شید که می تونید ویدئوتونو با فرمت و کیفیت های مختلف دانلود کنید.به عنوان مثال آدرس یه ویدئو که تصمیم دارین دانلود کنید به این صورته:
http//www.youtube.molecular.com
که باید هر چی قبل از 3 تا w هست رو پاک کنید و 2 تا s بعد از www تایپ کنید. که آدرس بالا میشه
www.ssyoutube.molecular.com
حالا باید اینتر کنید و ویدئو رو با فرمت داخواه دانلود کنید

سلام
ممنونم دوست عزیزم

فرشته دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 20:16 http://fereshtehmehrabun.blogfa.com

سلام، ازینکه میبینم دارید به یه برنامه منظم میرسید خوشحالم وقتی کار زیاد باشه آدم مجبور میشه برنامه ریزی کنه،
برا دانلود از یوتیوب کافیه قبل از خود کلمه یوتیوب دوتا ss بزارید.
www.ssyoutube.com
راستش هر جا چای نپتون میبینم یا میشنوم نا خودآگاه یاد دوستم میفتم که اسمش نپتون هستش سر کلاسا استادا اکثر گیر میدادن نپتون؟ در اصل فکر کنم لیپتون هست اما جا افتاده میگن نپتون :)
امیدوارم روزاتون به خوشی بگذره مشکل معده رو هم جدی بگیرید :)

سلام
ممنونم دوست خوبم
در مورد نپتون و لیپتون حق با شماست. اشتباهم رو در متن اصلاح کردم.
ممنونم از اینکه گفتید.

. دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 18:38

بعد چجوری این رو استفاده اش کردید؟ وقتی آدرس رو تو قسمت مورد نظر میذاری، و دانلود رو کلیک می کنی، دوباره میگه آدرس رو وارد کن!
من برای دانلود آموزش نرم افزارهای رشته مون لازمش دارم. لطفا جواب رو به ایمیل بفرستید و عمومی نکنید.

اون آدرس رو احتمالا اشتباه وارد کردید چون اگر لینک آدرس درست باشه، خودش بدون هیچ خطایی دانلود رو انجام میده.
اتفاقا من این موضوعات رو ترجیح میدم که عمومی بگم شاید که کار چند نفر راه بیفته.

Mary دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 12:59 http://words-world.Blogsky.com

سلام
پیروز و برقرار باشی

سلام دوست خوبم
ممنونم، شما هم موفق باشی

ای دا دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 09:57 http://simplyordinary.mihanblog.com

به شخصه با درسایی که نمره تمرین و پروژه زیادی دارند خیلی حال میکردم در زمان لیسانس. ارایه داشتن هم خوبه.
مثلا من اگه استاد باشم شاید بذارم
4-3 نمره تمرین
1 نمره ارایه
4-5 نمره پروژه
بقیه امتحانات
خخخ برنامه ریزی برای 7-8سال آینده!!!

نمره تمرین و پروژه خیلی خوبه اما مشکلی که هست اینه که متاسفانه این روزا بچه ها تمرین و پروژه ها رو خودشون حل نمیکنن بلکه میدن به افراد دیگه تا با پرداخت پول براشون حل کنن.
بنابراین، در کنار نمره تمرین و پروژه نمره امتحان و کوئیز بسیار مهم خواهد بود.

هادی دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 09:24

موسسه ی شما کلاس های زبان رو با چه کتابی تدریس میکنن؟

بگذریم....
هر موسسه ای کتاب های مخصوص خودش رو داره.

زهرا دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 08:21

سلام سمیرا جون.منم مشکل معده داشتم بخاطر همین دانشگاه رفتنی یه دونه ازین فلاسک های یه نفره چایمو با دم کرده های گیاهی پر میکنم.خیلی خوب میشه. دستت دردنکنه مشکل دانلود از یوتوب رو گفتی منم لازمش داشتم تفاقا.

سلام عزیزم
ممنون از راهنماییت
در مورد یو.تی.ب هم قابلی نداشت

محمد دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 06:04

مرد جوانى که مربى شنا و دارنده چندین مدال المپیک بود ، به خدا اعتقادى نداشت . او چیز هایى را که درباره خداوند و مذهب مى شنید مسخره مى کرد .

شبى مرد جوان به استخر سرپوشیده آموزشگاهش رفت . چراغ خاموش بود ولى ماه روشن و همین براى شنا کافى بود . مرد جوان به بالاترین نقطه تخته شنا رفت و دستانش را باز کرد تا درون استخر شیرجه برود .

ناگهان سایه بدنش را همچون صلیبى روى دیوار مشاهده کرد . احساس عجیبى تمام وجودش را فرا گرفت .

از پله ها پائین آمد و به سمت کلید برق رفت و چراغ ها را روشن کرد . آب استخر براى تعمیر خالى شده بود !

nobody دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 02:19 http://horoof.blogsky.com/

من فایلها رو با همین ابزار کروم دانلود میکنم. اما قبلش http رو پاک می کنم و بعد از نقطه ای که بعد سه تا W هست دوتا حرف s اضافه می کنم.

شما چی تدریس می کنید؟

برای چای به نظرم یه فلاسک ببرید اونجا بگذارید و هر بار یه طعم رو امتحان کنید . کاکوتی گل محمدی گل گاوزبان و غیره .. چون اینها اگه چند ساعت هم توی فلاسک بمونن اثر بدی که ندارن هیچ موادشون بیشتر ازاد میشه و بهتر هم هستن

در مورد این که کلی کار دارید اما کیک درست می کنید. برای من هم پیش اومده اما یه دلیلش استرس زیاده که نادیده گرفته میشه .. این ترفند مغزه واسه این که استرس رو دور کنه حواستون رو مثلا پرت کیک درست کردن می کنه هرچند این کارش درست نیست و بعد باز بیشتر به خودش اسیب میزنه . استرس بیشترو حواس پرت کردنهای بیشتر . مراقب باشید چون مورد داشتیم که انقدر این اتفاق شدید شده که دانشجو دکتری رو اخراج کردم :) جدی میکم
مدیریت کنید زمانتون رو . و برای خودتون سیستم پاداش دهی طراحی کنید مثلا اگه دختر خوبی بودید و کار فلان رو انجام دادید بعدش اجازه دارید که کیک بپزید :) وگرنه کیک پختن ممنوع

همه اینا شوخی بود ولی یکم جدی بگیریدشون شما

ممنون از پیشنهادتون.
من درس های تخصصی رشته خودم رو درس میدم
در مورد اینجور کارها هم معمولا وقتی میخوام یه کار نسبتا بزرگ رو که زمان و انرژی زیادی میبره انجام بدم، یه چند روز از همین کارها میکنم و به قولی بازی بازی میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد