مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مرتضی پاشایی

امشب سری زدم به فولدر Music تو لپ تاپم. بین سه چهارتا فولدری که بود، یکیش توجهم رو جلب کرد: فولدر مربوط به آهنگ های مرتضی پاشایی بود البته نه همش، بلکه سه چهارتا آهنگی که من بیشتر دوست دارم: قلبم رو تکراره، جاده ی یکطرفه، روزهای سخت و دقیقه های آخر. تمام این آهنگ ها را سال قبل در فاصله ای که می رفتم دپارتمان یا خرید در مسیر گوش میکردم یا موقع گوش کردنشون روی لبه ی باغچه ها یا روی اون تنه درخت نزدیک دریاچه راه می رفتم. خلاصه باهاشون خیلی خاطره دارم اونقدری که با شنیدن اونها اشکهام به یاد اون خاطره های خوبم جاری شدن 

میدونید چیه، الان با خودم میگم وقتی که من یه آهنگ رو میشنوم و اینقدر بخاطر خاطره هام با این آهنگ تحت تاثیر قرار میگیرم، خدا به داد دل مادرش برسه. گوش کردن صدای عزیز آدم وقتی که دیگه پیشش نیست و هیچوقت دیگه نمیتونه ببینش، درد بزرگیه.

خدا فراموشی رو به آدم ها داده تا بتونن با فراموش کردن دردهاشون دوباره زندگی رو از سر بگیرن؛ حالا با پیشرفت تکنولوژی، آدم میتونه عزیزانش رو که از دست داده، فراموش کنه؟!

پ.ن. اگر دوست داشتید برای مرتضی پاشایی و همه رفتگان خودتون یه فاتحه ای بخونید.

نظرات 3 + ارسال نظر
شیکسون پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 11:27 http://shixon.blog.ir

سلام...حق باشماست، من گاهی که هوس میکنمش حتی سعی میکنم در مقابل گوش دادن بهشون مقاومت کنم...
روحش شاد :)

سلام

Maryam پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 00:38 http://words-world.Blogsky.com

سلام
اره خیلی دردناکه
خیلی بیشتر از خیلی
ایشالله قدر لحظات کنار هم بودنو بدونیم
حتما

سلام

لبخند ماه پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 00:27 http://labkhandemah.blogsky.com

خدا رحمتش کنه.
من با ترانه ستایش شناختمش و چقدر این ترانه اش رو دوست دارم

آره، ترانه ستایش هم قشنگه و لطیفه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد