مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

یک روز تاخیر

یکساعت قبل بالاخره اون کاری رو که ضرب الاجل بود رو تمام کردم اما یک روز تاخیر داشتم که اون هم تقصیر کلاس هام بود. دیروز عصر بعد از کلاس هام خیلی خیلی خسته بودم (وقتی آدم شب قبلش فقط 4.5 ساعت خوابیده باشه، 6 ساعت تدریس واقعا سنگینه!) و یکساعتی خوابیدم اما بعدش دوباره تا حوالی 2:30 بیدار بودم. صبح هم از ساعت 8 بیدار شدم و کار کردم تا بالاخره ساعت 10:30 تموم شد.

بعدش هم یه نگاهی کردم به اون پروژه آمریکا تا ببینم باید چکار کنم و از دکتر ش کسب تکلیف کردم. الان هم سرم به شدت درد میکنه و خسته ام!

همچنان کارهام روی هم تلنبار هستن!!

نظرات 3 + ارسال نظر
Deeman پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 17:59

سلام
خدا قوت سمیرا جان. تا الان بخاطر وضعنت نتونستم بیام اینجا . ولی حالا خیلی خ‌وشحال شدم پستهات رو خوندم.
این هم برای اطلاع دوستان البته ببخشید دیر خبر دادم.

جنگلانه مشارکتی‌ست خودجوش، برای کمک به احیای رویشگاه‌های جنگلی و مرتعی؛دیدار۲۷ آذر
www.boomgardan.com
09173874399

https://telegram.me/jangalaneh

سلام دوست خوبم

ممنون بابت لینک
موفق باشی

. چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 12:25

عروسکی که در پنج سالگی خراب شد و کلی غصه اش را خوردیم، در ده سالگی دیگر اصلا مهم نیست..
نمره امتحانی که در دبیرستان کم شدیم و آنقدر به خاطرش اشک ریختیم و روزگارمان را تلخ کرد در دوران دانشگاه هیچ اهمیتی ندارد و کلا فراموش شده است...
آدمی که در اولین سال دانشگاه آنقدر به خاطرش غصه خوردیم و اشک ریختیم و بعد فهمیدیم ارزشش را نداشته و دنیایمان ویران شد، در سی سالگی تبدیل به غباری از یک خاطره دور دور دور شده که حتی ناراحتمان هم نمیکند....
و چکی که برای پاس کردنش در سی سالگی آنقدر استرس و بی خوابی کشیدیم، در چهل سالگی یک کاغذ پاره بی ارزش و فراموش شده است...
پس یقین داشته باش که مشکل امروزت، اینقدرها هم که فکر میکنی بزرگ نیست...این یکی هم حل می شود ...میگذرد و تمام میشود...غصه خوردن برای این یکی هم همان قدر احمقانه است که درسی سالگی برای خراب شدن عروسک پنج سالگی ات غصه بخوری!!!!! همه مشکلات،همان عروسک پنج سالگی است...شک نکن!!

ممنون از متن زیبایی که گذاشتید.
بعضی نکات زندگی هست که هممون میدونیم اما گاهی وقتا گرد فراموشی روی اونا میشینه
متن شما دقیقا به یکی از این موضوعات اشاره داره، ممنون بابت یادآوری

. چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 12:23

سلام
تبریک میگم. خسته نباشی دکتر

سلام
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد