مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

کمی تا حدی خوشحالم

الان ساعت 1:46 بامداد شنبه، کمی تا حدی خوشحالم!!

امروز عصر با صرف حدود 4-5 ساعت اون کار مربوط به پروژه آمریکا رو تموم کردم و بار اون از دوشم برداشته شد.

همچنین، از عصر خودم رو مجبور کردم که روی پروژه دکتر م کار بکنم و خوشبختانه اون هم به نتیجه رسید و بخش اصلی کار تمام شده هست؛ فقط می مونه نوشتن گزارش اون.

در این بین، می مونه دو تا کار دیگه؛ همون هایی که ددلاین دارن و از همه سخت تر هستن. البته اوضاع یکی شون خیلی بد نیست اما اون یکی دیگه اوضاعش اسفناکه!!

پ.ن. خوشبختانه دیشب حوصله کردم و کلی تمرین برای دانشجوهام فرستادم تا خیلی هم بیکار نباشن. تو این دو سه هفته گذشته که وقتم پر بود، اصلا بهشون تمرین نداده بودم!

نظرات 4 + ارسال نظر
محبوب حبیب یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 16:34 http://mahboobehabib.blog.ir

سلام سمیرا جان
خوب خدا رو شکر :)
من تازه اینجا رو میخونم. بهم شور و شوق میده :))
بدون اوضاع شلوغ پلوغ این روزها اصلا بد نیست هیچی . انتظار خیلی هاست.

سلام دوست عزیزم
خوش اومدی به اینجا
ممنون

با سلام شنبه 28 آذر 1394 ساعت 22:04

این پروژه ها که انجام میدین، نرم افزاری اند؟

آره

هادی شنبه 28 آذر 1394 ساعت 13:55

سلام روزتون بخیر و خوشی
ببخشین راستش متوجه نمیشم الان پروژه آمریکا نفعش برا شما چیه؟ یعنی نامی از شما در انجام پروژه درج میشه یا دکتر ش به نام خودش تموم میکنه

سلام؛ ممنونم
اتفاقا بر اساس نسخه اولیه ای که فرستادن، اسم من رو قبل از دکتر ش مینویسن.
تو اون پوستری هم که پارسال وقتی اونجا بودم، چاپ کردن، اسم من رو قبل از دکتر ش نوشته بودن.
به نظر میرسه برای اونا کسی که کار انجام داده مهمتر از کسی است که مدیریت و نظارت کرده است حتی با اینکه میدونن اگر مدیریت دکتر ش نبود، به اینجا نمی رسیدیم.

. شنبه 28 آذر 1394 ساعت 08:02

سلام.صبح پر انرژیتون بخیر خانم دکتر
حالا خودتون اینقدر کار میکنین نمیتونین ببینین اون دانشجوهای بیچاره راحت باشن و استراحت کنن و براشون تمرین میفرستین
خوبه ظاهرا کارا داره خوب پیش میره. باز هم آفرین.
فکر کنم کم کم باید دنبال یه دردسر جدید و یه پروژه جدید واسه خودت باشی.
هواست هست دردسرات داره کم میشه
دختر یکم هوای خودتم داشته باش

سلام
بحث دیدن و ندیدن راحتی اونا نیست؛ راحت بودن اونا در طول ترم معادل هست با پاس نکردن درس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد