مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

سینما

سه چهار روزی هست که دوباره همه کارهام بالای هم جمع شده به حدی که امروز کلاس زبان هم نرفتم.

اون پروژه آمریکا که گفتم تغییراتی در فولدر اون دیده میشه، بالاخره گریبان من رو هم گرفت، اون هم چه گرفتنی!! یعنی الان دو تا پروژه ضرب الاجل پشت سر هم دارم که بیچاره ام کرده.

سه چهار روز اخیر واقعا از لحاظ جسمی کم آورده بودم و ساعت خوابم زیاد شده بود و توانم هم کم شده بود؛ اما به لطف دو سه تا موز و قرص ب کمپلکس و خرما دوباره به وضعیت قبلی برگشتم و دیگه بی حال و بی رمق نیستم.

در مورد برداشته شدن تحریم ها هم به همگی دوستان تبریک میگم؛ امیدوارم که برداشته شدن تحریم باعث گشایش اقتصادی کشور و معیشت مردم بشه و صد البته موجب بزرگتر شدن جیب اختلاس گران نشه!!

پ.ن 1. الان اصلا توان پاسخگویی به کامنت ها رو ندارم؛ فردا صبح جواب میدم.

پ.ن2. در این بین که مشغله ام پیک زده، فردا عصر قراره با خواهرم که تازه امروز امتحان هاش تموم شده، بریم سینما! بین فیلم ها، ترجیح دادیم که بریم یه فیلمی که باعث انبساط خاطر بشه و حوصله فیلم درام و اجتماعی و معناگرا رو هم نداشتیم. به نظر میرسه تنها فیلم روی پرده فعلا فیلم «در مدت معلوم» هست.

بعدانوشت 1. یکی از عجایب دانشجویان دانشگاه های غیرانتفاعی اینه که امتحان میانترم رو بخاطر فوت پدربزرگ نمیان، تایم امتحان پایانترم رو بخاطر مشغله زیاد و پدر شدن فراموش میکنن و نمیان سر جلسه امتحان، بعد ایمیل میزنن و درخواست پاس شدن درس رو دارند!! یعنی حتی نمی فهمند که غیبت در امتحان پایانترم به چه معناست!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
الیسما سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 18:44

سلام عزیزدل خدا قوت واقعا
وای پروژه....من یکشنبه باید دو تاپروژه درست و درمون تحویل استادم بدم که هنوز دست به هیچکدوم نزدم، تازه امروز امتحانهام تموم شده
امان از دست نامه نگاریهای اخر ترم....با اون اراجیفی که به هم می بافن...ماشالا هر ترم هم خدا بهشون برکت می ده من این ترم دقیقا سه برابر ترمهای قبل از این نامه ها از دانشجوهام داشتم ، همشونم بهانه هاشون عین همه، یک ذره خلاقیت ندارن چشم حسودشون کور

سلام عزیزم
انشاالله درسهاتون با موفقیت پیش بره.
در مورد بهانه ها، راست میگید. من واقعا نمیدونم چرا همه بستگان فوت شده دانشجویان دقیقا روز امتحان میانترم فوت میکنن؟!

Deeman سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 15:28

سلام همیشه شاد و پرتوان
اگر بتونیم این تولید بی کیفیت ماشین و لوازم خانگی رو صادر و از کشور خارج کنیم چه قدر خوب میشد.
تولیدمون هم کیفیت درست و حسابی پیدا میکرد چی میشد. آخه مگه ما چی از تایوان و تایلند کمتر داریم.
جز احترام به حقوق مصرف کننده

سلام عزیزم
بابت پیام قشنگ تون (همیشه شاد و پرتوان) ممنون
مورد تایوان و تایلند رو خوب گفتید؛ تا حالا به این موضوع دقت نکرده بودم

mask سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 11:06

قرص ب کمپلکس رو دکتر براتون تجویز کرده؟
میشه بدون تجویز پزشک خورد؟
اگه آره منم برای حالت خواب آلودگی و ...بخورم

نه عزیزم
این قرص مجموعه ویتامین های ب رو داره و میشه بدون تجویز پزشک مصرف کرد.
من شخصا وقتی به روغن سوزی (!) میفتم یکی دو تا در طی سه چهار روز مصرف میکنم.
در ضمن این قرص برای رفع حالت خواب آلودگی نیست، قرص تقویتی و ویتامین است؛ حالت خواب آلوده من بخاطر خستگی جسمانیم هست.

. سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 09:14

سلام
دوپینگ میکنی دکتر. یه تست بده ببینیم
ای بابا اختلاسگران که دیگه............

سینما ، آفرین آفرین
حالم خوبه ولی باور .....

سلام
دوپینگ نبود تقویتی بود!

mask سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 08:09

قرص ب کمپلکس رو دکتر براتون تجویز کرده؟
میشه بدون تجویز پزشک خورد؟
اگه آره منم برای حالت خواب آلودگی و ...بخورم

نه عزیزم
این قرص مجموعه ویتامین های ب رو داره و میشه بدون تجویز پزشک مصرف کرد.
من شخصا وقتی به روغن سوزی میفتم یک دو تا در طی سه چهار روز مصرف میکنم.
در ضمن این قرص برای رفع حالت خواب آلودگی نیست، قرص تقویتی و ویتامین است؛ من که گفتم حالت خواب آلوده دارم، بخاطر خستگی جسمانیم بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد