مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

فیلم بی مزه

امروز عصر با خواهرم رفتیم سینما برای دیدن فیلم «برای مدت معلوم». فیلم قشنگی نبود و در باب رواج ازدواج موقت صحبت میکرد.

این فیلم رو بر اساس نظرات کاربران در سایت cinematicket انتخاب کرده بودم که اکثر کاربران نوشته بودن خنده دار هست و البته میزان فروش هفتگیش هم بالا بود. اما واقعا اینجوری نبود و هم من و هم خواهرم دوستش نداشتیم. در واقع بی مزه بود. همین سریال های آمریکایی قشنگ تره.

امروز یه کار دیگه هم به پروژه هام اضافه شد که تا 15 بهمن باید تکمیل بشه. کلا اوضاعم خیلی بهم ریخته است، بدتر اینکه تصحیح ورقه ها و اعلام نمرات هم مونده.

فردا صبح آخرین امتحانم برگزار میشه و عصر هم کلاس زبان دارم. یعنی یه روز خیلی پر کار در انتظارم هست.

پ.ن 1. آخرین باری که رفته بودم سینما برای فیلم «ورود آقایان ممنوع» بود.

پ.ن 2. کیفیت صدای سالن یک پردیس سینمایی هویزه عالی بود. بعد از بازسازی، اولین مرتبه بود که میرفتم اونجا.

پ.ن 3. دوباره یکی از اون دانشجوهایی که اشتباها به من بجای استادشون ایمیل میزنه، بهم ایمیل زده!! از قضا من برای این نوشته بودم که آدرس اشتباه هست!! نمیدونم چرا متوجه نمیشن و دوباره همون ایمیل رو ارسال میکنن!!! یعنی برخی افراد تا این حد سطح IQ بالایی دارند!!

نظرات 1 + ارسال نظر
زری چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 07:50

حیف از وقت و پول برای فیلم بدرد نخور. ایکاش میرفتی طبیعت گردی ، دفعه دیگه ببرو یه ذره اطراف مشهد بارف بازی کن

آره اما خوبیش این بود که یه بار سینمای دیجیتال رو هم دیدم!
برای طبیعت گردی نمیشه تنها رفت و باید خانواده هم باشن از طرفی میزان وقتی که میگیره بیشتر هست اما تاثیرش تو روحیه هم فوق العاده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد