مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

Castle تمام شد

اون کلاس زبانی که قرار بود درست بشه، درست نشد و من گوشه خونه موندم!!!

البته دنبال یکی دیگه هستم، امیدوارم که هفته آینده اون درست بشه.

فصل هفتم سریال Castle هم امروز تموم شد؛ فصل هشتم این سریال از شبکه های آمریکایی در حال پخش هست و من ترجیح میدم که فصل هشت رو شروع نکنم و وقتی اون رو شروع کنم که کل قسمتهاش در دسترس باشه. برای سریال بعدی، احتمالا سریال Community رو میبینم. چندین فصلش رو دو سال قبل دانلود کردم اما هیچوقت فرصت نکردم ببینم.

از Ian و دکتر ش خبری نیست؛ Ian بهم گفته بود که آخر هفته تولد مادرش هست و خانواده اش میان اونجا و خیلی وقت نمیکنه که کار کنه. دکتر ش هم که منتظر خبری از Ian و شکل های تولید شده هست که فکر کنم همچنان باید منتظر بمونه.

اون تز دکتری رو هم دیروز بخش های اولش رو مطالعه کردم؛ زمینه من نبود و از طرفی ترجمه لغات و اصطلاحات انگلیسی به فارسی در متن تز، خوندن اون رو دوچندان مشکل کرده بود و قابل فهم نبود. بعد از یه کمی تلاش دیدم که خیلی سر در نمیارم و زدم به سیم آخر!! به دکتر ف زنگ زدم و بهش گفتم من خیلی چیزی سر در نیاوردم و بهش پیشنهاد دادم که از اون دانشجو بخواد تا قبل از جلسه دفاع یه بار بیاد براش ارائه خصوصی بزاره که دکتر گفت قراره این اتفاق دوشنبه بیفته. البته من یه چند خطی برای فهم خودم نوشته بودم که اونها رو برای دکتر فرستادم و خلاصه ماجرای این تز که خروس بی محل بود رو تموم کردم.

نظرات 3 + ارسال نظر
fereshteh سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 20:16 http://fereshtehmehrabun.blogfa.com

سلااااااااام
من همیشه میخونمتونا اما جدیدا یه حس خوبی که از کارا و رفتاراتون میگیرم ازین بابته که راحت نه میگین و دیگه خودتونو اذیت نمیکنید در واقع بیشتر میبینم خودتونو تو اولویت قرار میدین
دوست دارم این کارتونو
موفق باشید

سلام دوست خوبم
برای اینکه به این نتیجه رسیدم که لزومی نداره خودم رو بخاطر دیگرانی که قدرشناس نیستن، عذاب بدم و از طرفی اون کاری رو انجام بدم که من رو شاد میکنه نه غمگین و افسرده

زهرا یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 23:02

افرین بهت از پس این کار هم بومدی. هر وقت میبینیم اینجوری خوب کارهاتو انجانرژی میگیرم ازتم میدی منم ا

ممنون زهراجان
لطف داری

نگار یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 23:01

سلام سمیرا جون. تمام سریالایی که میبینی رو دانلود میکنی؟ شارژ اینترنتت اون وقت زود تموم نمیشه؟

سلام عزیزم
یه بخش از این سریال ها رو با خط اینترنت دانشگاه قبل از رفتن به آمریکا گرفته ام (مثلا با خودم برده بودم اونجا که ببینم اما حتی یه قسمت هم ندیدم!)
یه بخش دیگه رو هم اینجا با اینترنت خونه دانلود میکنم که البته مصرف اینترنت میره بالا. با این حال برای کم شدن هزینه های دانلود، موقعی که جشنواره میزارن و ترافیک رو نیم بها میفروشن، من یه عالمه ترافیک میخرم و انبار میکنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد