مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

من خوشحالم!

طی سه شنبه و چهارشنبه به اندازه دو تا مسئله آماری بزرگ به علم من اضافه شده و من از این بابت خیلی خوشحالم و ذوق میکنم!

مخصوصا یکیش که در مورد پروژه خودم بود و با هزار زحمت تونستم اون موضوع رو بفهمم!

اون یکی دیگه که در مورد پروژه دکتر ش بود رو هم بالاخره سر در آوردم و به اطلاعاتم اضافه شد.

خلاصه الان که ساعت 3 بامداد هستم و میخوام بخوابم، هر دوی این موضوعات به سرانجام خوشایند رسیدن و من کیفور هستم!

البته امیدوارم که این شادی دوام داشته باشه و دوباره وسط اینا یه چاه بزرگ باز نشه!

نظرات 2 + ارسال نظر
گلسا پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 09:24

اینا همونایی هستند که براتون مشکل بود؟ بعد چجوری فهمیدینش؟ با سرچ توی اینترنت؟ یا یان و دکتر ش کمکتون کردند؟

آره؛ اینا همونا بود.
با زیر و رو کردن اینترنت و کتاب و مقاله تونستم به نتیجه برسم.
تو این دو تا دکتر ش نقشی نداشت!

الهام پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 04:04 http://www.tec-nejad.ir/cable-tray.html

مهربان باش شاید فردایی نباشد ...
از خوندن مطالبتون استفاده کردم موفق باشید
دوست داشتید به منم سر بزنید برام افتخاریست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد