مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

سریال Community

چند روزی هست که با تمام شدن فصل های در دسترس فیلم Castle، سریالی به اسم Community رو شروع کرده ام. هر قسمتش حدود 20 دقیقه است و فهمیدن حرفاشون برام سخت تر از Castle هست به این دلیل که حرف هاشون کاملا عامیانه و مصطلح هست و البته سرعت حرف زدن برخی از کاراکترها هم بالاست.

از اینا که بگذریم، با دیدن یکی دو قسمت اول خیلی ازش خوشم نیامد اما خودم رو مجبور کردم که قسمت های بعدیش رو هم نگاه کنم. الان که به قسمت 20 فصل یک رسیدم، واقعا ازش خوشم میاد. اکثر قسمتهایی که دیدم، کمدی هستن و با صدای بلند پای لپ تاپ می خندم. ماجرای سریال از جایی شروع میشه که Jeff یک وکیل هست و بعلت جعل مدرک لیسانس پرونده وکالتش رو باطل کردن و مجبورش کردن تا در کالج Community ثبت نام کنه (به نظر میرسه این کالج صرفا یک کالج آموزشی همه زمینه هاست چون واحدهای درسی خیلی درسی نیستن و کلاس های متنوعی مثل کوزه گری و دریانوردی و زبان اسپانیایی دارن). روز اول، Jeff از یکی از دخترهای کلاس اسپانیایی به نام Britta خوشش میاد اما Britta تحویلش نمیگیره و Jeff برای اینکه دور و بر اون باشه یک گروه مطالعه زبان اسپانیایی تشکیل میده که البته 4-5 نفر دیگه هم میان عضو گروه میشن. و از اون به بعد کل ماجراهای این سریال حول این گروه هست که یه وقت هایی هم رو سر کار میزارن، با هم همدردی میکنن، زیرآب هم رو میزنن و کلی ماجرای دیگه.

دیدنش رو بهتون توصیه میکنم.

پ.ن. امروز (دوشنبه) اصلا وقت نکردم روی پروژه دکتر ش کار کنم. 24 ساعت دیگه وقت دارم!! الان Ian ایمیل زد و دو تا شکل رو فرستاد!

نظرات 1 + ارسال نظر
نگار سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 19:12

سلام سمیرا جان.. دوست دارم سریال هایی که معرفی میکنی ببینم اما متاسفانه دانلود کردنش زود شارژمو تموم میکنه

سلام عزیزم
با چند نفر از دوستان و آشنایان سر این موضوع هماهنگ کنید و مثلا هر 10 قسمت رو یکی بگیره و فایل ها رو بهم دیگه بدید؛ در اینصورت هزینه اش هم بین همه تقسیم میشه.
یا اگر اینترنت شبانه رو نیم بها حساب میکنن، شبها فیلم ها رو بزارید روی دانلود.
اینا تنها راه هایی هست که به ذهنم میرسه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد