مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

با یک دندون کمتر به استقبال بهار میروم!! خخخخخ

این چند روز حسابی گرفتار بودم و نتونستم بیام اینجا و البته سوالات دوستان رو هم نتونستم جواب بدم؛ انشاالله سعی میکنم تا یکی دو روز آینده جواب بدم.

شنبه که رفتم کلاس زبان؛ برای اون جلسه تکلیف اختیاری داده بود که خلاصه یه فیلم سینمایی رو که دیدیم بنویسیم. از اونجایی که خیلی سرم شلوغ بود تا روز شنبه هیچ کاری نکردم اما ساعت 4 عصر خودم رو ملزم به نوشتن کردم اون هم در مدت کمتر از 30 دقیقه. خلاصه همون فیلم Now is good رو نوشتم که قبلا براتون تعریف کرده بودم.

اون روز معلم مون سر کلاس مستند Hubble 3D رو گذاشت؛ به نظرم فوق العاده بود. من روی لپ تاپ تو خونه کاملش رو دیدم اما فکر کنم دیدنش توی شب روی LED بزرگ خونه خیلی هیجان انگیز باشه. این مستند در مورد تلسکوپ هابل هست و آخرین مرتبه ای که فضانوردها برای تعمیر اون در سال 2009 رفتن فضا؛ البته بعدش فیلم و تصاویر شگفت انگیزی از فضا رو نشون میده که واقعا فوق العاده هستن. دیدن این مستند رو در فضای تاریک روی LED یعنی با آخرین کیفیت تصویر بهتون اکیدا توصیه میکنم.

بعد از اون یه مقدار با معلم مون صحبت کردیم و ازش در مورد تقویت مکالمه سوال کردیم. در جواب سوالمون ازمون پرسید که روزی چند ساعت در خونه با خودتون انگلیسی حرف میزنید؟ هیچکسی این کار رو نمیکرد و اون هم بهمون توصیه کرد که این کار رو حتما بکنیم. از طرفی در مورد تقویت زبان از طریق فیلم، میگفت بهترین فیلم ها مستندها هستن، بعد اخبار و بعد فیلم های سینمایی. سریال ها رو خیلی توصیه نمیکرد چون میگفت که ریتم شون یکی هست و شما با صدای یه مجموعه از افراد بایاس میشید.

یکشنبه رو که کامل خونه بودم، دوشنبه شب (یعنی دیشب) به همراه خانواده رفتیم حرم که جاتون خالی حسابی خلوت بود. امروز اول صبح ساعت 8:30، خمیازه کشان رفتیم دندانپزشکی و اون دندون عقلم رو که خراب بود و داشت اذیت میکرد کشیدم. بعد از برگشت دو سه ساعتی خوابیدم و بعدش روبراه شدم اما اصلا حس کار کردم ندارم!! امشب هم چهارشنبه سوری است و ما میریم خونه خالم. هم دلم برای کارهای مونده جوش میزنه و هم اینکه تنبلیم میکنه. دکتر ش هم مثل اینکه مسافرت هست و ازش خبری نیست.

بعدانوشت (بامداد پنجشنبه). سه شنبه شب بدلیل بارون شدید نرفتیم خونه خالم چون  عملا نمی تونستیم آتیش روشن کنیم. از صبح کار خاصی نکرده ام چون استخوان فکم درد میکنه. قرص مسکن خوردم ولی هنوز اثر نکرده و با وجود این درد نمیتونم تمرکز کنم.

نظرات 8 + ارسال نظر
...Loading شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 22:32

مچکرم مچکرم

خواهش میکنم

...Loading شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 12:20

آها نمیدونستم...
تو بلاگفا فکر کنم میرفت به ایمیل فکر کردم اینجا هم اینطوره
خب دکتر اگه من از این قسمت پیام بدم بهتون شما چطور پاسخ میدید؟

شما آدرس ایمیلتون رو بزارید من از طریق ایمیل بهتون جواب میدم

...Loading شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 03:07

+ ببخشید دکتر میشه یعنی امکان داره بگید ایمیلی رو که موقع ثبت نام تو بلاگ اسکای وارد کردید از کدوم سرویس دهنده هستش؟ گوگل مایکروسافت یاهو؟
میخوام بدونم وقتی از طریق قسمت تماس با من ایمیل بزنم بهتون ایمیل به کدوم ایمیلتون میره و کدوم سرویس دهنده هستش...ببخشید

این پیام از بخشی به اسم "پیغام ها" در بخش مدیریت وبلاگ میاد و ربطی به ایمیل نداره.

سمانه یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 00:53

سلام سمیرا جان

سال نوت مبارک.
امیدارم به همه ی ارزوهای قشنگت به فضل خدا برسی.

سلام سمانه جان
ممنونم عزیزم؛ امیدوارم تو هم به آرزوهای قشنگت برسی.

دیمن شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 16:19

من مادرم دندوناش کاملا خراب شده هرچه اما اصرار شدید بری درمان اساسی اونها میکنیم به دلیل ترس شدید ایشون بیفایده ست . ترس ایشون در حدی هست که یکبار به بهانه همراه بردینشون متخصص داندپزشکی آشنا اما وقتی نشستن روی صندلی و بعد از معاینه فهمید دکتر میخواد دندوناها رو عصب کشی کنه از حال رفت دکتر هم گفت اینطوری خطرناکه نمیتونه کار کنه.

ای وای!
با دندون اصلا نمیشه شوخی کرد

نگار شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 08:47

سمیرا جان پیشاپیش سال نو مبارک. سال خوبی داشته باشی.. پر از موفقیت، سلامتی و شادی

ممنونم نگارجان
امیدوارم که سال 95، سال قشنگی برات باشه و به آرزوهات برسی.

خواننده خاموش جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 11:26

سلام خانم دکتر خیلی وبلاگ خوبی دارین من خیلی وقته وبلاگتون رو میخونم امیدوارم سال جدید برای شما وخانواده محترمتون پر ازخبرها ی خیلی خوب باشه سال نو پیشاپیش مبارک

سلام دوست عزیزم
ممنونم از لطفت
من هم برای شما سالی سرشار از سلامتی و شادی و موفقیت رو آرزو میکنم.

. پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 07:39

سلام
سال نو پیشاپیش مبارک

سلام دوست عزیزم
ممنونم از لطف شما
من هم سال 95 رو تبریک میگم؛ امیدوارم پر از اتفاقات خوب باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد