مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

پُست نوروزی

سلام دوستان عزیزم

سال نو رو به همگی تبریک میگم و امیدوارم که ایام تعطیلات به همتون خوش گذشته باشه.

بالاخره بعد از یک هفته اینترنت درست و حسابی پیدا کردم و این پست رو با موبایل دارم مینویسم. جاتون خالی هوای جنوب خوبه، البته یه روزایی هم گرمه که کولر گازی جبران گرمی هوا رو میکنه!! امسال با پافشاری من رفتیم بخش سرگرمی های آبی بوشهر و علی رغم مخالفت مامان، من و خواهرم سوار جت اسکی شدیم. مامان خیلی نگران بود که تو آب بیفتیم که خوشبختانه اینطور نشد و من و خواهرم از پسِش بر اومدیم.

یه روز هم رفتیم گشت دریایی با لنج که بیشتر از اینکه گشت دریایی باشه، مراسم عروسی بود چون موسیقی زنده داشتن و آقایون هم اون وسط میرقصیدن! بهر طریق، اونجا هم خیلی خوش گذشت، جاتون خالی.

هر از گاهی که خسته نبودم یا کمتر خسته بودم، شب تا صبح که همه خواب بودن، من بیدار موندم و روی پروژه دکتر ش کار کردم و اطلاعات رو با هزار مکافات با اینترنت همراه اول فرستادم. با این حال از دکترش و Ian هیچ خبری نیست و هیچ فایلی روی dropbox آپدیت نشده؛ به نظر میرسه دکتر ش همه چیز رو گذاشته برای وقتی که من برگشتم!! خداییش بی انصافیه، من کلی کار برای برگشتم برنامه ریزی کرده بودم و الان دوباره این پروژه جفت پا میاد وسط کارهای خودم!

بگذریم....

تا دو سه روز آینده انشاالله برمیگردیم، امیدوارم که بعد از برگشت، سریع بتونم کارهام رو  روبراه کنم.

نظرات 6 + ارسال نظر
AM جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 15:02

سلام
رسیدن به خیر. امیدوارم شاد و سلامت باشید و سال جدید را با بیشترین توان و انگیزه شروع کنید. چه زود یکسال گذشت ... یادمه سال قبل همین موقعها بود که وبلاگتون را حذفش کردید ... یادمه تا حدود سه هفته تعداد بازدید کننده هاش کم نشده بودن... یعنی امید داشتن برگردید.
امیدوارم خبر بهترین وقایع زندگیتون را از این وبلاگ بخونیم.

سلام دوست خوبم
ممنونم از لطف شما
من هم امیدوارم که سال 95 سالی پر از شادی و نشاط و سلامتی باشه براتون

کامران جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 10:22 http://manozaman.bloga.com

امسال از عجیب ترین روزهای سال نو بودش..چرا که امروز که 13 هست اینجا بارون میاد..چند بار بارون داشتیم تو این 13روز...یعنی اگه کمی بیشتر مونده. بودین. ته هوا بود..سال نو مبارک

آب و هوای بوشهر بغیر از یکی دو روزش که نسبتا گرم بود، بخاطر بارون های پراکنده اش واقعا خوب بود.
امروز مشهد هم حسابی داره بارون میاد.
سال خوبی رو براتون آرزو میکنم

سلام چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 20:49 http://hdana.blog.ir/

سلام
عیدتون مبارک
خواننده پست های زیباتون هستم
هر چند متوجه نشدیم این آقای دکتر ش کی هست؟
خوشحالم که دانشجوی دکترا هستید
من هم دو سال پیش نزدیک بود دانشجوی دانشگاه علم و ضنعت بشم که مشکلاتی پیش اومد و نشد متاسفانه
امیدوارم در تمامی مراحب زندگیتون موفق باشید

سلام
ممنونم؛ عید شما هم مبارک
دکتر ش استادی هست که من در مدت فرصت مطالعاتی باهاشون همکاری داشتم.
سال خوب و پر موفقیتی رو براتون آرزو میکنم.

فعال دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 10:00

عیدتونمبارک به امید روزهای با موفقیت

ممنونم دوست خوبم
عید شما هم مبارک باشه و انشاالله سال پربرکتی براتون باشه.

سمیرا دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 05:15

سلام سمیرا جان
سال نو رو بهت تبریک میگم عزیزم
من خواننده ی وبلاگت تو بلگفا بودم
نمیدونم چرا یه دفه ای یادت افتادم و به وبت سر زدم دیدم منتقل شدی اینجا و بازم نوشتی خیلی خوشحال شدم حتما دنبالت میکنم
برات ارزوی موفقیت میکنم

سلام دوست عزیزم
خوش اومدید؛ سال خوبی داشته باشید.

biiitaaa یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 16:06 http://maloosak.69.mu

در شکفتن جشن نوروز براتون سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندم.خیلی خوشحال میشم عزیزم به منم سر بزنین
85618

من هم برای شما بهترین ها رو در سال 95 آرزو میکنم. شاد باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد