مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

سیزده به در

امروز روز آخر تعطیلات سال 95 هست. ما عصر روز یازدهم فروردین برگشتیم خونه. خوشبختانه مسافرت خوبی بود و خستگی ذهنی من از بین رفت و حالا با روحیه ای بهتر میتونم کارهام رو شروع کنم.

در مورد حال و هوای امروز هم باید بگم که خیلی کم پیش میاد که ما 13 فروردین بریم بیرون. گذشته از ترافیک سنگین این روز، چون معمولا قبلش از سفر بوشهر برگشتیم و بعلت خستگی راه حال و حوصله بیرون رفتن رو نداریم و همه در مورد اینکه خونه بمونیم توافق داریم! البته لازم به ذکر هست که امروز از صبح تو مشهد داره بارون میاد و اینجور که رادیو میگفت کلا از ترافیک تو بلوار وکیل آباد به سمت ییلاقات خبری نیست و مردم خونه شون هستن! کلا اگر تو مشهد هیچ روزی بارون و برف نیاد، حتما چهارشنبه سوری و سیزده به در برف و بارون میاد!


اما در مورد سال 95 ....

سال 95 برای من میتونه یه سال خیلی خیلی مهم و حیاتی باشه تا اونجایی که آینده ام رو هم میتونه تعیین کنه. مطمئنا باید خیلی بیشتر از قبل و البته منظم تر از قبل کار کنم تا هیچ وقت به خاطر کم کاری در این سال افسوس نخورم.

از سال قبل کلی کار عقب مونده دارم که باید انجام شون بدم و البته یه سری کار جدید هم باید شروع کنم.

امیدوارم که شما هم برای رسیدن به خواسته ها و آرزوهاتون در سال 95 یه برنامه ریزی داشته باشید و اونها رو بتونید در این سال عملیاتی کنید.

موفق باشید دوستان خوبم.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 12:05

سلام
میشه چندتا کلاس زبان خوب تو مشهد بهم معرفی کنید. زبانم در حد معمولی MSRT60 i هست و می خوام برای پست داک آماده شم.

سلام
تو مشهد تا جایی که شنیدم و پرسیدم، کلاس زبان های آریانپور، راه پویندگان، و ماهان بد نیستند.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد