مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

دورهمی

از زمانی که سال نو شروع شده به جرأت میتونم بگم که نیمساعت متوالی تلویزیون نگاه نکرده ام حتی برنامه های خندوانه و دورهمی رو. با این حال اخبار مربوط به این برنامه ها رو از سایت های خبری گاهی میخونم و کلیپ های کوتاه این برنامه ها رو میبینم. دو سه روزی بود که خبر مربوط به تذکر صدا و سیما به دورهمی منتشر شده بود و من هم کنجکاو بودم که مگر اینها چکار کرده اند که صدا و سیما بهشون تذکر داده. از برادرم که پرسیدم در مورد زدن موی سر نیما فلاح گفت. این موضوع من رو کنجکاوتر کرد تا ویدئوی مربوط به اون برنامه رو بدست بیارم.

دیشب موقع خواب اون بخش پرسش و پاسخ مهران مدیری رو با سحر ولدبیگی و نیما فلاح دیدم. راستش وقتی که مهران مدیری اقدام به زدن موی سر نیما فلاح کرد، خیلی ناراحت کننده بود. از اون طرف سحر هم بال بال میزد تا نزاره موی همسرش رو بزنن و حتی موقع سوال و جواب ها به صراحت گفت که من موهای نیما رو دوست دارم! موقعی که مهران مدیری داشت موهای نیما رو می زد، دوربین رفت روی تماشاگران و عده زیادی داشتن می خندیدن. من که نفهمیدم کجای این صحنه خنده دار بود؟ آرام و مطیع بودن نیما یا بال بال زدن سحر که وقتی مهران مدیری جلوی سر نیما رو زد، دستش رو گذاشت روی سر نیما و با حالتی مایوسانه گفت نیما واقعا موهات رو زد. واقعا این کار مهران مدیری رو دوست نداشتم.

نظرات 1 + ارسال نظر
mind سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 11:55

عزیزم این یه حرکت نمادینه برای اینکه همه براشون جابیوفته که به چیزای اینجوری دل نبندن
بازگیرا هم اکثرا میدونن و میان ! از تماشاچی ها هم یکی دو نفر این جوری شدن تو کل برنامه
منتها تا جا بیوفته طول میکشه این حرکت از برنامه های خارجی نشات گرفته شده ولی اوننننقدرا هم بد نیست چون با بازیگرا هماهنگ میشه و اونا بهتر در جریانن که چی میشه
مثلا علی زندوکیلی ریش بسیار بلندی داشت و به سوال مهران مدیری جواب نداد ولی یه تار مو هم ازش کم نشد چون ژست خوانندگیش کلا همون جوریه
سحر هم بازیگره راحت میتونه بازی کنه حالا یه کمی جو بده به قضیه

ممنونم از توضیحاتی که دادی
امیدوارم که همین طور بوده باشه؛ آخه من خیلی دلم برای سحر سوخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد