مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

درخواست کمک برای جستجوی دو کتاب

معلم کلاس زبان مکالمه دو تا کتاب رو برای تقویت مکالمه و بالا بردن سطح زبان معرفی کرده؛ دو روزی هست که تو اینترنت دنبال این دو تا میگردم اما هنوز نتونستم هیچکدومش رو پیدا کنم. اگر بتونید در این زمینه کمک کنید، ممنون میشم. مطمئنا این کتاب ها برای خودتون هم مفید خواهد بود.

اولین کتاب عنوانش هست Longman Essential Activator که تا جایی که من کتابش رو دست معلم دیدم، کتاب بسیار قطوری هست اما خیلی خیلی مفید. بخشی از صفحات کتاب معلم مون کپی کرد و بهمون داد. این کتاب برای افزایش دامنه لغات و نیز کمک به کاربرد اونا در مکالمه مفید هست.

کتاب دوم، کتابی هست با عنوان Skills for the TOEFL iBT test: speaking and listening؛ این کتاب اگر چه استفاده مستقیمش برای آزمون تافل هست، میگفت بخش Speaking اون ساختارهای صحبت کردن رو بیان کرده و در کل کتاب مفیدی هست. البته گویا این کتاب نسخه ای هم برای Reading و writing تافل داره که بخش writing اش رو میگفت اون هم برای درست نوشتن خوب هست.

اگر احیانا سایتی میشناسید که این کتاب ها رو میشه ازش دانلود کرد، ممنون میشم بهم اطلاع بدید.

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 15:57

سلام سمیرای عزیزم.کتاب اول رو که میگفتی ازینجا http://www.libdl.ir/ دانلود کن.من خودم ازینجا گرفتمش یکی سرعت دانلودش صعیفه ولی رایگانه و کتاب دوم رو اونجا چک نکردم

سلام عزیزم
لطف کردی
کتاب اول رو داشت اما مثل اینکه کتاب دوم رو نداشت.

Molecular Medicine جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 10:23

سلام خانم دکتر... سال نو مبارک... ایشالا سال خیلی خوبی داشته باشین...
فکر کنم بتونین کتاب هایی که گفتین رو از این سایت دانلود کنین
http://gen.lib.rus.ec/

سلام دوست خوبم
من هم سال جدید رو خدمت شما تبریک میگم و براتون آرزوی بهترین ها رو میکنم.
ممنونم؛ کتاب اول رو خوشبختانه داشت.

زری پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 16:23

irlanguage.com یه سر به این سایت بزن. شاید باشه.

ممنونم عزیزم
متاسفانه هیچکدوم کتاب ها رو این سایت نداره.

سارا پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 13:46

سایت موسسه آفرینش رو دیدید؟

تازه الان برای اولین بار این سایت رو دیدم. کتاب های خیلی خوبی رو جمع آوری کردن. متاسفانه اون کتاب های من رو نداشت با این حال سایت خیلی خوبی برای گرفتن کتاب هست. ممنون از لطف تون
جهت اطلاع دوستان دیگه آدرس سایت موسسه آفرینش رو اینجا میزارم:
http://www.ielts-house.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=413

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد