مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

رابطه بین آرایش و ویزا

دوستم برای ادامه تحصیل میخواد بره کانادا. هفته پیش رفته بود ترکیه برای انگشت نگاری.

به دوستم میگم که چطور بود؟ میگه یه سری مسائلی پیش اومد که من اونجا حال خوبی نداشتم. بعد میگه من در حالی اونجا رفتم که هیچ آرایشی نکرده بودم (وقت نکرده که آرایش کنه و البته بدون حجاب رفته) و یه عالمه دخترای ایرانی با آرایش های قشنگ اونجا بودن؛ من مطمئنم که ریجکت میشم! اونا رو اکسپت میکنن!

بهش گفتم که تا جایی که من اطلاع دارم، ویزا رو بر اساس خوشگلی و نوع آرایش نمیدن! دو سال قبل من خودم بدون آرایش و تازه با شال و مانتو رفتم سفارت و ویزا هم گرفتم.

دوستم با تعجب میپرسه جدی میگی؟

حالا من موندم که این تفکر آرایش داشتن برای سفارت و اکسپت شدن برای آرایش از کجا رفته تو ذهن این؟!

نظرات 8 + ارسال نظر
زری دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 08:18

ولی آدم خیلی ها رامیشنوه که اکسپت شده اند و اهل آرایش و ... نیستن. فکر کنم دوستت از بس استرس داشته با خودش گفته ایکاش آرایش کرده بودم و الان احتمال اکسپت را بالاتر برده بودم.

منم همینطور فکر میکنم یعنی حس کرده اگر آرایش داشته باشه، احتمال اکسپت بالاتر میره چون کلا خیلی اهل آرایش نیست.

Maryam h یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 14:48 http://words-world.blogsky. com

منم موندم!!!
سلام خوبی عزیزم؟از خبرنامه وبم دنبالت میکنم همیشه!

سلام عزیزم

سمیه یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 11:07

سلام
از انجایی که بعضی از کارمندان سفارت ایرانی هستند متاسفانه نگرانی دوست شما به جاست.ایرانی ها اخلاق های زشت خودشون رو همه جا میبرند.این ایه قران که (فی قلوبکم مرض )برای بسیاری از ایرانی ها از جمله کارمندان ایرانی سفارت خانه های خارجی صادق است.

سلام دوست عزیزم
تا جایی که من اطلاع دارم، تصمیم گیری در مورد اکسپت یا ریجکت شدن افراد به کارمندان ربطی ندارد و آفیسر سفارت که خودش کانادایی هست در مورد اون تصمیم میگیره.

دیمن یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 10:53

سمیرا جان اگر بخوایم از اپ شدن وبلاگ و سایت های مثل اینجا بدون چک کردنشون متوجه بشم باید چکار کنم.
راستش دارم به مرض چک رکدن مداوم مبتلا میشم

فکر کنم باید فیدخوان بزاری؛ لینک زیر رو نگاه کن
http://techpp.com/2009/04/27/top-10-free-tools-to-create-rss-for-any-website-2/

دیمن یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 10:04

خیلی جالبه ولی رفتار خیلی ها تو اینران باعث ایجاد اینتفکرات غلط میشه. حالا بعدا نتیجه ویزا گرفتنش رو هم بنویسید. بگیرن ویزا شون رو

منم با شما در مورد تاثیر رفتارهای داخل کشور موافقم.
حتما خبرش رو میدم

fereshteh یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 09:19

سلام
احتمالا ایشون فکر کرده رفته برا کار تو ایران اکسپت بگیره

شاد باشید و سلامت

سلام
حق با شماست و البته واقعیت تلخی هست.

احسان شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 14:50 http://hdana.blog.ir/

باور کنید مهمه
شکل و شمایل ظاهری همه جا مهمه
شاید شما بدون ابزار مشکلی نداشتید....بقیه که اینطوری نیستن!

شکل و شمایل مهمه اما نه در حد اینکه برخی از خانم ها آرایش عادی شون در حد رفتن به عروسی تلقی میشه.

احسان شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 10:54 http://hdana.blog.ir/

سلام
باز شما یه ابزاری دارید
ما جامعه ذکور چکار کنیم ویزا بهمون بدن؟؟؟

سلام
اتفاقا من دارم میگم برای ویزا دادن شکل و شمایل ظاهری مهم نیست و اهمیتی نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد