مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

دوباره Chetan

دیشب مقاله  رو برای دکتر ش فرستادم تا بخونه در حالی که تمام تلاشم رو کردم تا اشکالی نداشته باشه.

صبح دکتر ش ایمیل زده که تا این مقاله رو من میخونم، لازمه که یه سری کار برای پروژه Chetan انجام بدیم. خداییش اصلا یادم نمیاد که پروژه اش چی بود، دوباره این کار رفته رو اعصابم. از دو سه روز پیش داشتم روی مقاله خودم کار میکردم تا شر اون رو تموم کنم دوباره این یکی هم اضافه شد.

تازه این وسط اون کاری که قبل از تهران رفتنم به دکتر ش ایمیل زدم و موکول کردمش به برگشت از تهران هم مونده!! فکر کنم دکتر ش فعلا موضوع رو فراموش کرده یا حداقل اولویت با اون نیست که چیزی بهم نگفته .

راستی دو روز پیش خبردار شدم که گویا ویزای اون دوستم که برای کانادا اپلای کرده بود، صادر شده!!

امروز هم خبردار شدم که ویزای دوستم و همسرش که برای آمریکا اپلای کرده بودن، صادر شده!!

برای هر دو گروه خیلی خوشحالم؛ امیدوارم که روزهای خیلی خوبی رو اونجا تجربه کنن.

نظرات 3 + ارسال نظر
اپیزود یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 13:29 http://www.episode2550.blogfa.com

ایشالا نوبت شما باشه که اپلای کنید و پذیرفته بشه رای کشور مورد علاقه تون : ))

ممنون

نگار سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 22:27

سلام دوستم. امیدوارم خبرای خوب در مورد خودتم بشنوم.. راستی مراقب باشید درس و کار زیاد سلامتی تون رو تحت تاثیر قرار نده...سلامتی از همه چی مهم تره

سلام عزیزم. ممنونم دوست خوبم.

دیمن دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 13:20

واقعا عالیه خبرهای خیلی خوش دارن بیشتر و بیشتر میشن. یخورده عجیبه برام. غیر عادیه نیز به این همه خبر خوش عادت نداریم. انشالله که دوستاتون موفق باشن. و البته شرایط برای اپلای همه فراهم بشه. بنظرم اپلای دانشگاه معتبر واقعا لازمه. دیگه اونش به مسوولین بستگی داره که چطوری بخوان از این سرمایه انسانی استفاده کنن یا اینکه با فراری دادن جوانان این سرمایه عظیم رو دو دستی تقدیم کشورهای دیگه کنن.
میتونید با دکتر ش کارهای خودتون رو هم مطرح کنید که برای انجام اونها هم بهتون زمان و فرجه بدن. به تعویق انداختن زیاد کارهای خودتون استرس و مشکلاتتون رو بیشتر میکنه. بهتر هر دو رو همزمان جلو ببرید. مطمنن دکتر ش درک میکنن.

در مورد اینکه گفته بودید دکتر ش رو نسبت به حجم کارهام در جریان بزارم، این کار رو میکنم و انصافا نتیجه خوبی هم میگیرم. کلا در مورد اینجور مسائل آدم راحتی هستم و حرفم رو میگم و البته بازخورد دکتر ش هم نسبت به این موضوعات خوبه. انصافا در زمانی هم که حضورا پیشش بودم، همینطور بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد