مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

از همه جا و همه چیز

موضوعات یه مقدار پراکنده هستن و سر جمع کردنشن سخته برای همین با شماره می نویسم:


1- سمیه جان از لطف و مهربونیت سپاسگزارم.

2- یکی از مسئولین دانشگاه تهران گفته که بیشتر اون مقالات مشکل دار مال دانشکده دامپزشکی بوده و بعد بر اون اساس کشف کردن که یه موسسه انتشار مقاله با نویسنده ها قرارداد داشته و این کار رو انجام میداده (همونطور که من حدس زده بودم) و نکته جالب تر ماجرا اون جایی است که گفته شده ماجرا توسط یه نفر از داخل کشور به اشپرینگر گزارش میشه و اشپرینگر شروع به تحقیق میکنه و متوجه میشه ماجرا حقیقت داره و مابقی پابلیشرها شروع به تحقیق میکنن!!

حالا مسئولی که حرف زده قول پیگیری جدی این موضوع رو داده! به نظرم اول میگردن ببینن اون کی بوده که به اشپرینگر خبر داده و اون رو مثل یه بنده خدای دیگه که خلاف برخی ها رو لو داده بود، محکوم میکنن و بعد یواش یواش به تخلف بقیه رسیدگی میکنن!!

3- ماجرای تغییر تولد امام موسی کاظم و برگزاری عزاداری برای امام حسن(ع) هم به نوبه خود سوژه جالب روز هفتم صفر بود!! من نمیدونم این روایت جدید رو از کجا پیدا کرده اند که قبلا کسی اون رو ندیده بوده؟! آخه کتاب های تاریخی که دوباره تولید نمیشن و از همون 1000 سال قبل همون تعداد هستن تازه شاید کمتر هم بشن! این سوال من رو باید تاریخ شناسها جواب بدن.

4- امروز روز انتخابات آمریکاست و من هیجان انتخابات اونا رو هم داریم. عجب زندگی ای داریم ما!

نظرات 2 + ارسال نظر
من چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 23:19

خب خداروشکر که حداقل خود بچه های علمی این کار و نکردن و موسسه بوده که خب میشه گفت برای کسب و کار بیشتر همچین تخلفی کرده اما اینکه خود دانشجویان بخوان همچین تخلفاتی رو کنن نشوند هنده آسیب روحی و فکری جامعه علمی هست ....یه زمانی خیلیی به علم معتقد بودم هرچی گذشت علاقه و باورهام کمتر یا متفاوت تر شد...

دوست عزیز خب همین بچه ها هم برای اکسپت شدن مقاله هاشون اومدن دست به دامان یه سری دلال شدن که فکر نمیکنم قابل توجیه باشه

به نظر کار درستی کردند.... چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 16:33

سند شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام که برای هر دو تاریخ به نظر کارشناسان معتبر هست، برای همین هر دو تاریخ رو عزاداری می کنند.

در مورد ولادت امام موسی کاظم علیه السلام هم تحقیقات نشون داده که احتمال ولادت در ماه ذی الحجة بیشتر هست و در ماه صفر احتمالش کم هست....
خیلی ها انتظار این تجدید نظر بر اساس روایات معتبر رو داشتند....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد