مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

اجرای برنامه روی کلاستر

بالاخره مشکل ارتباطم با کلاستر و اجرای برنامه روی اون رفع شد!!

وقتی بعد از تلاش چند روزه تونستم از اجرای یه برنامه تست روی کلاستر نتیجه بگیرم، کلی ذوق کردم!!

دسترسی به کلاستر و کار با اون به معنای گشوده شدن دری بزرگ بر روی تحقیقات و پروژه هام هست.

نکته جالب این موضوع اینه که من این چند روز اخیر به خاطر یکی از پروژه های شخصی خودم هم مشکل محاسباتی و حافظه داشتم و دسترسی به کلاستر بابت اون پروژه ترکیبی، مشکل شخصی من رو هم مرتفع میکنه! 

نظرات 5 + ارسال نظر
بهار پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 23:59

مرررررررررسییییییییییی
نصبش کردم

خواهش میکنم
موفق باشی

تکینه چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 16:15

هر کار میکنم این عادت چک کردن وبلاگتون رو ترک کنم نمیشه

خوشحالم که هنوز میای اینجا عزیزم

مهسا چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 12:27

سلام
اگر ممکنه یه کمی راجع به کلاستر توضیح بدید
من غالبا برای اجرای برنامه هام مشکل کمی حافظه و پروسسور دارم اگر ممکنه در این زمبنه کمکم کنید
مرسی

سلام دوست خوبم
کلاستر به مجموعه ای از کامپیوترها (پروسسورها) گفته میشه که بهم متصل هستند و کارهای پردازشی رو بین خودشون تقسیم میکنن و اینجوری امکان پردازش سریع رو فراهم میکنن. اگر مشکل پردازشی دارین، از استادتون در مورد وجود کلاستر در دانشکده یا دانشگاه بپرسید، شاید شانس بیارید و داشته باشن.

احسان چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 09:14 http://hdana.blog.ir/

سلام
خداقوت
موفق باشید

سلام دوست خوبم
ممنونم

G B چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 07:53

خیلی جالبه (و البته عجیب) که شما خودتون فقط از طریق اینترنت مسائل جدید رو برای پروژه ها و پایان نامه یاد میگیرید.... آیا این روال طبیعیه و همه همینطورند؟
البته من هم کم کم دارم به این نتیجه میرسم که تو دوره دکترا خودت باید بری سراغ یادگیری یه چیزی و کس دیگه ای چندان احساس وظیفه نمی کنه....

روال اصلا و ابدا طبیعی نیست. در خارج از کشور برای اینجور موضوعات معمولا کارگاه های آموزشی و ویدئوهای آموزشی میزارن و البته بچه های سال بالایی نیز منبع اطلاعاتی خوبی به شمار میرن.
من چون در تنهایی کار میکنم، کارم اینقدر سخت شده و کسی رو اطرافم ندارم که ازش بپرسم.
(در ضمن یادگیری استفاده از ابزار با یادگیری علمی فرق میکنه؛ همونطور که گفتید در دوره دکترا باید خودمون دنبال یادگیری علمی باشیم اما معتقدم یادگیری استفاده از ابزار (عمومی) بایستی تسهیل بشه و امکان توانمند کردن افراد وجود داشته باشه)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد