مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

گاوم زاییده!

الان متوجه شدم که در برنامه ای که چندی قبل با کلی مشقت نوشته بودم و بعد مدت زمان بسیار زیادی رو صرف خطایابی و خطاهای احتمالیش کرده بودم، یه حالت رو در نظر نگرفتم اصلا!

فعلا که کلا هنگ کردم و اصلا نمیدونم چجوری میتونم اون حالت رو پیاده کنم، چه رسد به اینکه بفهمم چجوری باید کد اون برنامه رو درست کنم!

به نظر میرسه که کلا گاوم زاییده اون هم چند قلو!!

نظرات 3 + ارسال نظر
. یکشنبه 3 بهمن 1395 ساعت 13:31

سلام
گاو خیلی با ارزشه. اونم با چند تا گوساله.
ولی از شوخی گذشته مطمنا شما بهترین راه حل رو مثل همیشه پیدا میکنین
نگران نبشین

سلام
ممنونم، فعلا هنوز وقت نکردم که روی اون بطور خاص بشینم فکر کنم.

زهرا شنبه 2 بهمن 1395 ساعت 00:03

سلام سمیرا جان میبخشی قبلا که اولین بار میخاستم مقاله داوری کنم با راهنمایی هات خیلی کمکم کردی و ازت ممنونم،حالا هم بازم نیاز به کمکت دارم البته اگه وقت جواب دادن داری، یه استادی از یکی از دانشگاه های المان پیدا کردم که توزمینه کاری منه،البته تو امریکا هم چندتایی هست ولی حس میکنم اونور شانسم کمتره،نمیدونم چطور باید مکاتبه کنم از کجا شروع کنم خیلی گیج میزنم بخصوص که هنوز از تز دکترام مقاله ندارم در حال نوشتن هستم البته، بنظرت من که مقاله ندارم اصلا شانس فرصت دارم؟ همش دنبال راه دررویی هستم که بعد دکترا از اینجا برم،هیچ امید و انگیزه ای جز رفتن ندارم.بازم ممنون دوست خوبم

سلام عزیزم
ببخشید که اینقدر دیر جواب میدم. قطعا شانس فرصت مطالعاتی داری و این موضوع ربطی به مقاله داشتن نداره (البته داشته باشی تاثیر مثبت داره اما نداشته باشی تاثیر منفی نداره). اینجوری بهشون ایمیل بزن که من دانشجوی دکتری فلان رشته در فلان جا هستم و موضوع تزم ... هست. من مقاله های شما رو دیده ام و فکر میکنم زمینه کاری مون مشترک باشه. باعث افتخار خواهد بود که اگر بتونم مدتی رو زیر نظر شما و در آزمایشگاه شما کار کنم و از دانش و تجربیات شما بهره ببرم. اگر خودت پول داری یا از وزارت علوم پول میگیری هم براشون بنویس که برای این مدت، دانشگاه من رو از لحاظ مالی ساپورت خواهد کرد. بعد هم CV ات رو به همراه ایمیل بفرست و براشون بنویس که منتظر شنیدن جوابشون هستی.
گاهی اوقات باید بیشتر از 10-20 ایمیل فرستاد تا جای مناسب رو پیدا کرد. خیلی وقتا اساتید اصلا جواب ایمیل ها رو هم نمیدن، اگر کسی جوابتون رو نداد، به هیچ وجه ناامید نشید و به ایمیل زدن ادامه بدید.

ناامید نشو خواهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد