مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

بی نظمی در خواب

یکی دو روزی هست که بخاطر احیاها و البته بی نظمی خودم، خوابم کلا از شب به روز منتقل شده و تازه ساعت 5 صبح میخوابم.

البته بگذریم که بخشیش تقصیر خودمه، مثلا دیشب (یعنی همون صبح!) که خواستم بخوابم ادامه سریال covert affairs رو نگاه کردم و اون هم به جای حساسش رسیده بود و من که قبلش خواب آلود بودم، چشم هام کاملا باز شد و تازه زمانی خوابم گرفت که بخش هیجانی فیلم تمام شد!

خلاصه اینکه هر قدر ماه رمضان برنامه من رو بهم ریخته، خودم هم بدتر از اون در خراب کردن برنامه خوابم تقصیر داشته ام.

این روزها یه مقدار هم نگران سرنوشت مذاکرات هستم و کلا مدام سایت های خبری فارسی و انگلیسی رو چک میکنم.

در بین خوابیدن هام و فیلم دیدن هام هم اگر برای آماده کردن افطاری یا سحری نَرَم کمک مامانم، یه کمی کار هم میکنم!!


در ضمن اون کلاسی که گفتم برای ترم تابستان برداشته بودم، به حدنصاب نرسید و بدینگونه کلاس تشکیل نشد! نسبت به این موضوع هم حس خاصی ندارم. یعنی نه خوشحالم و نه ناراحت.

فقط یکی دیگه از شب های قدر مونده، ممنون میشم اگر در دعاهاتون از من هم یادی بکنید؛ التماس دعا.

نظرات 9 + ارسال نظر
زهرا شنبه 20 تیر 1394 ساعت 17:06

خیلی ممنونم عزیزم ازراهنماییهات. لطف کردی

خواهش میکنم
امیدوارم که بهترین حالت براتون اتفاق بیفته

الیسما شنبه 20 تیر 1394 ساعت 11:57

بعد از یه مدت طولانی سلام امیدوارم منو یادتون بیاد
خوشحالم از موفقیتهات دوست من. انشاله بقیه مسیر رو هم با موفقیت طی کنی

سلام دوست عزیزمممممممم
معلومه که شما رو یادم هست
ممنونم از لطف و مهربونیت
منم برات آرزوی بهترین ها رو دارم.

زهرا جمعه 19 تیر 1394 ساعت 12:29

سلام سمیرا جون ببخشید مزاحم وقتت میشم. یه سوال داشتم ممنون میشم اگه وقت بزاریو جواب بدی.
ترم دوم دکترام تموم شد و در حال شروع تزم هستم ولی خب مثه همیشه انتخاب موضوع و مشاور و چیزای دیگه به عهده خودمونه و استاد راهنما نقشی به جز زدن اسمش رو کارامون نداره.
یه سوال داشتم چجوری میتونم از یه دانشگاه خارجی استاد مشاور بگیرم؟ اصلا به نظرت این کار خوبی هست یا نه؟همه دوستام میگن یه موضوع ابکی میخان انتخاب کنن که سه ساله تموم کنن راحت ولی من دلم نمیاد این کار رو با وقتم انجام بدم. میشه کمی راهنماییم کنی؟؟ ممنونم

سلام عزیزم
در مورد استاد مشاور از دانشگاه خارجی باید بهت بگم که چنین *منصبی* در وزارت علوم ما و البته برای خارجی ها تعریف نشده است بلکه تو میتونی صرفا با یک استاد از دانشگاه خارجی ارتباط برقرار کنی و در زمینه پژوهشی باهاش همکاری داشته باشی و اسمش رو روی مقاله هات بزنی.
در مورد انتخاب موضوع و کلا اینجور بحث ها بهت توصیه اکید میکنم که با بچه های سال 3 و 4 به بالای گروه تون صحبت کن ببین اونها چی میگن. اساتید هر گروه و دانشکده برای خودشون قواعد و قوانین خاصی دارن که معمولا بچه های سال بالایی نسبت به اونها در طول مدتی که هستن آگاه میشن.

مراد جمعه 19 تیر 1394 ساعت 10:39 http://moradd.blogfa.com

سلام
خوبی خانم دکتر

خسته نباشید

دفاع کردید شما؟

من مرادم یادتونه؟

سلام دوست خوبم
ممنون
معلومه که یادم هست!
نه هنوز دفاع نکردم

سمانه پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 09:24

سلام شما هم دعا میکنی برای ما؟ممنون
راستی کستل دیگه نمی بینی اونم سیزن فیناله جالبی داشت این فصل. دعا یادتون نره امشب.

سلام عزیزم
حتما، اگر قابل باشم.
Castle رو فکر کنم یکسال و نیم قبل تا فصل سوم دنبال کردم اما دیگه برام یکنواخت شده بود و ادامه اش ندادم.

شادی پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 07:44 http://citrusflower.blogsky.com

منم معمولا عیدها و تابستون ها برنامه خواب جابه جا میشه. هرچقدر هم تلاش می کنم که روز خسته شم تا شب بخوابم موفق نبودم.
امیدوارم خدا دعاهای همه بنده هاش رو بشنوه و همونطوری که به صلاحمونه جواب بده.

انشاالله که دعاتون در حق هممون برآورده بشه.

زهرا پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 06:22

منم کل نظم زندگیم به هم ریخته و یکمی هم بدنم دچار تزلزل شده!!! التماس دعا دارم ازت دوست جونم

خودم هم محتاجم به دعا.
ممنون از اینکه به یادم هستی عزیزم

ماسک پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 03:36

چشم من هم متقابلا از شما التماس دعا دارم


ممنونم دوست خوبم

لیلی چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 21:22

برنامه خواب منم وضع خوبی نداره همین دیروز تازه ساعت 2بعد از ظهرخوابیدم
اینجوری روال کارها و برنامه های ادم به هم میخوره و خوشایند نیست.
مذاکرات هم به توافق رسیدن فقط بخاطر شبهای قدر اعلام نکردند تا بعذ از این شبهای عزیزاعلام کنند که شادی مردم براشون مسئله ساز نشه.
درضمن عزیزم شما در جوار اقا امام رضا هستی ما را دعا کن

در مورد مذاکرات امیدوارم که واقعا اینطور باشه و فقط شایعه نباشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد