مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

حس غریب

عصر یکی از دوستام در آمریکا بهم خبر داد که دکتر ش رو توی یک کنفرانس ملاقات کرده و باهاش  حرف هم زده و البته اسم من رو هم جهت آشنایی برده.

حس غریبی هست؛ اینکه شما دلتون برای یه نفر خیلی تنگ شده و یه نفر از دوستای صمیمی تون اون رو از نزدیک میبینه!


پ.ن. این دومین کنفرانسی هست که دکتر ش در دو ماه اخیر میره!! به این میگن حمایت مالی از علم و تحقیقات!!

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 18 تیر 1395 ساعت 21:18

میتونم بپرسم دوره ی پزشکی عمومی تون رو چه دانشگاهی گذروندین؟؟

سلام دوست خوبم
من دکتری یک رشته مهندسی میخونم.

زری یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 10:49

من برا این پست نظر نذاشته بودم؟ یعنی منظورم اینه رسید؟

اگر نظری بوده باشه، من همه رو تایید کردم.

شکوه پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 14:51

سلام سمیرا جان
خوبی
درکت می کنم عزیزم

سلام عزیزم
ممنونم

زهرا پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 04:38

خب دخمل دوست داشتنی عزیز سریعتر دفاع کنید و برای پسداک پیش این استاد بازم بروید . هر چی سریعتر دفاع کن بلکه وضع قوانین جدید هم گریبان گیرت نشه

عزیزم اگر دست من بود که همین فردا دفاع میکردم و پس فرداش هم کشور رو ترک میکردم!
مشکلات من یکی و دو تا که نیست؛ همش هم نیاز به زمان دارن

فعال چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 20:16

حیف منتظر جواب منطقی بودم نه پاک کردن صورت مساله

صحبت شما هیچ جواب منطقی نداشت چون وارد حریم خصوصی میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد