مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

خبری نیست

این روزها خیلی عادی پشت سر هم میگذرن. هر از گاهی خبرایی از دانشگاه به گوش میرسه اما با کلی سعی و تلاش ذهنم رو منحرف میکنم. کلاس پیلاتس این هفته تموم میشه و از فردا من میخوام دوباره برم کلاس زبان. کلاس زبان کلا یه جور دیگه است هم تفریحی محسوب میشه و هم چیزی یاد میگیرم.

آخر هفته احتمالا برامون مهمون میاد. من هم یه برنامه خاص برای خودم داشتم که به همین خاطر مجبورم برنامه م رو یه مقدار به تعویق بندازم. البته پیش خودتون باشه، اومدن مهمون یه بهونه است فقط.

هیچ خبر خاص دیگه ای نیست بجز ناراحتی بابت وحشی گری های داعش....

نظرات 7 + ارسال نظر
سایه جمعه 1 مرداد 1395 ساعت 17:30

یک دنیا تشکر سمیراجون. خیلی خیلی لطف کردی

خواهش میکنم
موفق باشی

سایه سه‌شنبه 29 تیر 1395 ساعت 20:28

مرسی سمیرا جون از جواب. پس به نظرت من هم می تونم بدون هیچ کلاسی، توی خونه با کمک فیلم های اموزشی خودم حرکات رو انجام بدم؟ چون هیچ پیش زمینه ای ازش ندارم و بعضی ها میگن اگر حرکاتش رو اشتباه انجام بدین صدمه به بدن وارد میشه. شما که تجربه داشتی به نظرت با همین فیلم ها دیگه مشکلی نیست و نیازی نیست یه مربی حرکات آدم رو تصحیح کنه؟؟

آره، میتونی انجام بدی؛ فقط نکات زیر رو در نظر بگیر:
1- حرکات باید کاملا آرام و آهسته انجام بشه
2- چنانچه گودی کمر یا کمردرد داری، پاهات رو از پشت خیلی بالا نیار
3- اگر آرتروز گردن داری، جاهایی که سر و گردن باید از زمین بلند بشن، تو این کار رو نکن یا اگر انجام میدی، هر چند تا یکی دوبار به سر و گردنت استراحت بده
4- اگر زانو درد داری، در حرکاتی که زانوها درگیر هستن، زیرشون یه بالشت نرم بزار.
5- چنانچه کمردرد داری، موقع حرکات دراز کشیده روی زمین و تکان دادن پاها به طرفین یا سمت بالا، بالشت نرم و نازکی زیر باسن بزار تا به کمر فشار نیاد.
اینها توصیه هایی بود که معلم کلاس می کرد.

. دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 12:06


سلام
چه بهونه های خوبی

سلام

سایه شنبه 26 تیر 1395 ساعت 14:21

سمیرا جون پیلاتس چه جوری بود؟ خوب نبود؟
من تازه میخواستم از زبان برم پیلاتس برای تنوع، دیدم شما اینجوری نوشتی دودل شدم. چون من خودم هم عاشق زبانم که حداقل یه چیزی هم یاد می گیرم اما هی گفتم یه ورزش هم امتحان کنم. بعد همه پیلاتس رو پیشنهاد میدن. تازه منتظر بودم شما یه پست در موردش بنویسی اما انگار چنگی به دل نزده؟!

سلام عزیزم
پیلاتس خوب بود اما از اونجایی که افراد 5 دقیقه قبلش می اومدن و در زمان ورزش هم همه چیز جدی بود و بعد از ورزش هم افراد سرعتی در 5 دقیقه میرفتن، برام خسته کننده بود. یعنی هیچ ارتباط اجتماعی و شادی وجود نداشت. در زمان ورزش پیلاتس هم آهنگ های ملایم گذاشته میشه و کلا جو کلاس رو خیلی دوست نداشتم. اینکه کلاس زبان رو ترجیح میدم برای اینه که بالاخره با چهار نفر آدم حرف میزنه و کلاس یکنواخت نیست.
با این حال منکر فواید کلاس پیلاتس نیستم. فیلم هاش رو از اینترنت گرفتم و سعی میکنم تو خونه خودم انجام بدم و احتمالا یه توپ پیلاتس هم به زودی میخرم.

احسان شنبه 26 تیر 1395 ساعت 10:51 http://hdana.blog.ir/

سلام
خوب هستین؟
امیدوارم همیشه برنامه زندگی دست خودتون باشه و خبرهای خوب بشنوید
همونطور که بهتر از من میدونید یه ضرب المثل انگلیسی میگه:
no news is good news

سلام
متشکرم؛

زهرا جمعه 25 تیر 1395 ساعت 22:52

اره منم خبر و تصویرهای مربوط به نیس رو دیدم خیلی حالم گرفته شد، واقعا این وحشگری ها تو یه قدمی همه ماها قرار داره

خواننده قدیمی جمعه 25 تیر 1395 ساعت 22:20

سلام خانوم اینویزیبل
کجا بودید؟
ان شالله سالمید؟
راستی سریال شرلوک رو دیدید؟خیلی خوبه برای عوض شدن روحیه و به کار افتادن مغز.

سلام
زیر آسمون خدا همچنان هستم
خدا رو شکر اوضاع خوبه. در مورد سریال شرلوک حتما بررسی میکنم، ممنون از پیشنهادتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد