مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

گم شدن اطلاعات یک فایل

الان متوجه شدم که یه فایل کد تو یکی از پروژه ها خالیه!! آخرین آپدیتش هم مربوط به 29 اکتبر بوده و چون اکانت من در DropBox بیسیک هست، فقط به نسخه های قبلی فایل که در 30 روز قبل بوده، دسترسی دارم که برای این فایل میشه هیچی!!

این فایل، فایل اصلی برنامه بوده و الان شرایط من نزدیک به گریه است!! فعلا از یکی دو نفر که فولدر باهاشون اشتراکی هست، برای این موضوع کمک خواسته ام. شاید که اونا نسخه قبلی از این فایل رو داشته باشن یا احیانا اکانت DropBox شون جزو با کلاس ها باشه.

از طرفی، به خود DropBox پیغام فرستادم و مشکلم رو براشون گفتم و ازشون کلی خواهش و التماس کردم که یه نسخه از فایل رو بهم بِدَن.

الان من تو بهت و حیرت هستم و بغضم نزدیکه به ترکیدن 

نظرات 5 + ارسال نظر
ftmh دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 01:08

راستی من بعد دفاع ام ب پوچی رسدیم همش حس میکنم زندگی نکردم جوانی نکردم لذت نبردم از زندگی خودمو درگیر درس کردم..مخصوا صا ک بیکاری هم بهش اضاف شده....بااین حال نمیخوام ب دوران قبل دفاع و برگردم اینقد بد بود ک فقط حس رهایی دارم و دیگر هیچ...امیدورام برای تو اینگونه نباشه و دعا میکنم با خاطره خوب و خوشی به زودی به اتمام برسونی و انچه ک لایقشی برسی

ممنونم دوست خوبم
این حس پوچی رو من همین الان هم دارم برای اینکه اصلا چیزی جلوی رویم نیست که بخوام بهش دل ببندم.
موفق باشی دوست خوبم

ftmh دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 01:05

سلام سمیرا جان دلم برات تنگ شده بود
یادمه قبل توصیه کردی اطللاعاتونو توی دراب باکس بزارید از اونموقع تا حالا من امروز و فردا کردم تا بالان ک پستت و ددیم...زیاد اطلاعاتی ندارم در انی زمنیه ندارم ول یدعا میکنم ختم ب خیرب شه ..... این حالت و درک میکنم برام اتفاق افتاده خدا نصیب نکنه

سلام دوست خوبم
ممنونم از لطفت

الناز شنبه 13 آذر 1395 ساعت 20:26

ببخشید میشه بگین که برای فرصت مطالعاتی از چه بیمه‌ای استفاده کردین؟ قبل از رفتن خودتون رو بیمه کردین؟

اینجا لازم نیست بیمه بخرین؛ وقتی رفتین آمریکا، اونجا بیمه میخرین. بنابر قوانین دانشگاهی که رفته بودم، من باید بیمه اونا رو میخریدم اما دانشگاه های دیگه آمریکا اینطور نبودن و دوستام از شرکت های بیرون بیمه خریده بودن. باید از بچه های همونجا پرس و جو کنید.

minla پنج‌شنبه 11 آذر 1395 ساعت 22:01 http://minla.blogsky.com

سلام
نگران نباش حتمن بقیه اعضا دانلودش کردن یا سینک شده با کامپیوترشون و اونجا دارن حتمن
من از دراپ باکس بدم میاد چون ما فقط بیسیکش رو داریم و البته حجم محدودش اذیت میکنه
گوگل درایو رو ترجیح میدم کلا

راستی نظرم برای پست قبلت به دستت نرسید؟

بیشتر بیا بنویس

سلام
نکته همین جا بود که همه Sync شده بودن و فایل رو نداشتن!
اگر نظری بوده، من همه رو تایید کرده بودم.

افشین پنج‌شنبه 11 آذر 1395 ساعت 12:44

سلام خانم دکتر. امیدوارم که این مشکل زودتر حل بشه و مجددا به کدتون دسترسی پیدا کنید. خیلی از نوشته هاتون لذت میبرم و حس خیلی خوبی منتقل میکنه. بخش غالب این تجربیات و حس ها مشترکه و منم تجربه کردم تا حدی! البته با نرخ کمتر. چون من ورودی 94 هستم و هنوز خیلی مونده تا آخر کارم اما این موضوع بیکاری و بیپولی بچه های دکتری و سرگرم شدن با تدریس و... درددل همه مون شده! میتونم بپرسم رشتتون چی هست؟ چون تازه امروز(11آذر) وبلاگتون رو پیدا کردم و هنوز موفق نشدم همه مطالبتون رو بخونم. فک کنم رشتتون مهندسی ژنتیک باشه یا مهندسی پزشکی. زمینه های مشترک مهندسی و زیست که فوق العاده هستن. منم اخیرا خیلی علاقه مند شدم به این زمینه ها و تازه کار با lammps و گرومکس رو شروع کردم.
راستی. تو چندتا از نوشته هاتون دیدم که خیلی به دیدن سریال علاقه دارید و به قولی سریال باز هستید. با اجازتون میخوام یه پشنهاد بدم. سریال westworld که آخرین قسمت فصل اولش دوشنبه هفته آینده میاد رو حتما ببینید. فوق العاده ست. فوق فوق العاده و مطمئن هستم که لذت میبرید از دیدنش.
ببخشید که پرحرفی کردم.
موفق باشید خانم دکتر

سلام
ممنونم؛ براتون آرزوی موفقیت میکنم.
بابت پیشنهادتون برای سریال ممنونم. واقعیتش ترجیح میدم سریالهایی رو ببینم که پخش شون تموم شده چون انتظار کشیدن برای دیدن قسمت بعدی اون هم برای فیلم های جذاب آمریکایی واقعا سخته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد