مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

تیرم به سنگ خورد

بالاخره بعد از سه چهار روز تقریبا فهمیدم که Github چجوری کار میکنه و من چطور میتونم ازش استفاده کنم اما همچنان سر زبان Python گیر هستم.

به مسئول پروژه گفتم چون یه بخش پروژه با R هست، میخوای اون تکه رو هم با R بنویسم؟ میگه نه! باید با Python باشه چون برای فلان بخش که در آینده میخوایم کار کنیم، Python قویتره.

خلاصه برای پیچوندن Python تیرم به سنگ خورد! 

امروز عصر بالاخره بعد از دو سال عقب انداختن رفتم بینایی سنجی. چشم چپم 0.5 بود و چشم راستم 0.25. سه سال قبل که رفته بودم چشم پزشکی، چشم چپم 0.25 بود و چشم راستم مشکلی نداشت. البته مشکل دید من فقط مشکل دور هست که جزئیات رو در فاصله 2-3 متری خیلی واضح نمی بینم.

خب دیگه، من برم سراغ Python، ببینم آخرش به کجا میرسم.

نظرات 3 + ارسال نظر
یه سوال دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 19:01

شما برای دوره فرصت مطالعاتی خونه یا خوابگاه گرفته بودید؟ هزینه اش ماهی چقدر بود؟ چون اینطور که متوچه شدم، معمولاً بیشتر پولی که وزارت علوم میده، صرف کرایه خون میشه و عملاً پول زیادی برای خرج روزمره باقی نمیمونه. مثلاً 400 یورو پول خوابگاهه و کل کمک هزینه وزارت علوم هم حدود 500 یورو هست.
میخوام بدونم شا فقط از کمک هزینه وزارت علوم استفاده کردید یا از پول شخصی هم مجبور شدید استفاده کنید؟ یعنی کمک هزینه براتون کم بود؟

ماه اول بصورت موقت خوابگاه گرفته بودم اما ماه های بعدش یه Studio اجاره کردم که اجاره ش ماهی 700 دلار بود و با قبض های آب و برق حدودا 750 دلار میشد. ببینید من تو شهر سیاتل بودم که یه شهر توریستی هست و نرخ هاش خیلی بالاست. اونجا ماهیانه حدود 1100 دلار خرجم میشد و زندگی کاملا دانشجویی داشتم.
اگر امکانش براتون فراهم باشه که یه اتاق در خونه اشتراکی بگیرید، هزینه اجاره حداقل 50 درصد کاهش پیدا میکنه.

سلام شنبه 20 آذر 1395 ساعت 08:35

یه سوال داشتم:
برای فرصت مطالعاتی آمریکا و اخذ ویزا معاینات پزشکی لازم بود؟ و اگر اینطوره، چه نوع مواردی رو شامل می شد؟

برای فرصت مطالعاتی، خیر، لازم نیست

majid جمعه 19 آذر 1395 ساعت 07:55 http://persianwolves.mihanblog.com/

احتمالا چپ دست نیستید؟؟؟!!!!!!!

نه؛ چطور مگه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد