مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

یکنواختی زندگی

این روزها که ماه رمضان هست، برنامه زندگی من هم نسبتا بهم ریخته است مخصوصا بعد از افطار.

فیلم های بعد از افطار رو بعضی وقتها نگاه میکنم و خیلی روی دیدن اونا تاکیدی ندارم و البته این موضوع در مورد خندوانه هم صادق هست.

این روزها وقتم رو دارم برای یه موضوعی میزارم که قبلا جسته و گریخته راجع بهش میدونستم اما تازه الان دارم به ابعاد بزرگش پی می برم. همونطور که قبلا هم گفته بودم، کلا خیلی ریلکس هستم و این موضوع یه وقتایی خودم رو هم می ترسونه!!

بهر طریق، تابستون آمریکا هم شروع شده و فاصله بین ارسال ایمیل و دریافت جواب از دکتر ش خیلی زیاد شده است. با این حال من همچنان کار خودم رو میکنم و ایمان دارم که خدا با من هست و کمکم میکنه.

روزهام هم همچنان یکنواخت هست با این تفاوت که هر از گاهی به یاد تابستون پارسال میفتم و آرزو میکنم کاش پارسال بود!!

اگر یادتون باشه، پارسال تو روزهای داغ ماه رمضان دنبال کارهای فرصت مطالعاتیم بودم و 22 ماه رمضان هم من رفتم آمریکا؛روزهای خیلی خوبی اونجا داشتم که هیچ وقت تجربه شون نکرده بودم. 

نظرات 7 + ارسال نظر
kamran دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 07:18 http://manozaman.blogfa.com

سلام..امیدوارم که حالتون خوب باشه.. اومدم وبتون واسه همین دیدم اومدین اینجا..
وبم کلا پریده..و مطالبم. رفته....فعلا گفتم کمی صبر کنم اگه بر نگشت کوچ کنم بیام یک چیزی مثل اسکای

سلاااام
ممنون از لطف شما
برای وبلاگ تون متاسفم.
خوشبختانه من از وبلاگم همون موقع عید نوروز نسخه پشتیبانش رو گرفته بودم و برای همین چیز زیادی از دست ندادم.
فکر کنم مهاجرت کنین بد نیست!
دیگه نمیشه به بلاگفا اطمینان کرد.

طلبه بی سواد جمعه 12 تیر 1394 ساعت 03:24 http://www.talabebisavad.blogfa.com

سلام
انشالا موفق باشین

سلام دوست عزیزم
ممنون از لطف تون.
شاد باشید

شادی سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 14:16 http://citrusflower.blogsky.com

انشالا دوباره اون روزای خوب براتون تکرار بشن.

ممنونم شادی جان
شاد باشی

سرکش دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 16:00 http://rebel.blog.ir

سلام
بسیار ممنونم از راهنمایی هاتون.

سلام
خواهش میکنم
موفق باشید.

mina دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 15:10 http://www.bidarii2000.roomfa.com

سلام عزیزم

دوست دارم بدونم یه خانم دکتر خوب و عزیز در مورد اعتقاداتم چی فکر میکنه!

خوشحالم بیایی و نظر بدی

سلام دوست خوبم
انشاالله میام
موفق باشی

زهرا یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 11:06

خیلی دلم برات تنگ شده بود میدونی چقدر امودم به وبلاگت سربزنم بلکه خبری ازت بشه خوبه که باز اومدی هیچوقت دوستاتو بیخبر از خودت نزار

ممنونم دوست عزیزم
سرورهای بلاگفا خراب بود که نمیشد هیچ پست و مطلبی گذاشت وگرنه حتما خبر میدادم.

لیلی یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 01:08

به به این کلبه چه صفایی پیدا کرده
ببین اونقدر اینجا شاداب شده من یادم رفت سلام کنم
درسته با ماه رمضان کاملا برنامه منم تغییر کرده و یه جورایی ساعات خواب و بیداری و ...از نظم خودش خارج شده با این تفاوت که من چند سالی میشه که اصلا سریالهای این ماه رو نگاه نمی کنم و یه جورایی راحتم .
امیدوارم در اینده نه چندان دور یه فرصت درست و درمون و اساسی برات مهیا بشه که دوباره بتونی اون شرایط دلخواهت رو تجربه کنی عزیزم

ممنونم لیلی جان
منم بهترین ها رو تو زندگی برات آرزو میکنم؛ امیدوارم همیشه شاد باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد