مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

دوباره آرامش!

دو سه روز گذشته، روزهای سختی برام بودن.

قرار بود که فردا ددلاین یه کنفرانس باشه و تا همین امروز صبح تمدیدش نکرده بودن و از اونجایی که کنفرانس بسیار سطح بالا و معروفی است، احتمال تمدید نشدنش وجود داشت (یه بار به انتظار تمدید یه کنفرانس نشستم و کنفرانس بعلت تعداد زیاد مقالات ارسالی تمدید نشد و من ضایع شدم حسابی!!). خلاصه با تجربه قبلی که داشتم، تمام مدت نشسته بودم و کار میکردم.

از طرف دیگه از روز چهارشنبه هم که ماجرای بازنشستگی استادم پیش اومد و اینکه یه نفر دیگه باید به پروژه اضافه بشه و کلا روح و روانم رو روز پنجشنبه بهم ریخت و کلی با خودم کلنجار رفتم تا روز جمعه که دیروز باشه، تازه به آرامش رسیدم.

الان همون دانشجویی که بهم خبر داده بود، بهم اطلاع داد که دکتر داره بازنشستگیش رو یکسال عقب میندازه و بر این اساس فعلا بحث اضافه شدن یه استاد دیگه منتفی است!

خلاصه اینکه امروز که روز اول هفته باشه، با تمدید 14 روزه ددلاین کنفرانس و همینطور منتفی شدن قضیه استاد جدید دوباره به آرامش رسیدم.

خداجونم ازت ممنونم

نظرات 8 + ارسال نظر
ماسک دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 04:01

خب الحمدلله رب العالمین

شکوه یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 14:29

خدارو شکر واقعا

ممنونم عزیزم
موفق باشی

زهرا شنبه 13 تیر 1394 ساعت 23:41

اخی خیلی برات خوشحالم. اینم کلی موج+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
برات که همیشه در ارامش باشی

ممنونم دوست خوبم
منم برات دعا میکنم که همیشه در آرامش و شادی باشی

AM شنبه 13 تیر 1394 ساعت 16:45

بالاخره از استادتون یه خیری هم به شما رسید! خدرا روشکر

واقعیتش خیرش که تا به حال بهم رسیده بود البته فقط در زمینه های غیرآکادمیک
اما با این حال واقعا خدا رو شکر میکنم که این مرتبه برام شر نشد

لیلی شنبه 13 تیر 1394 ساعت 16:06

سلام سمیرا جون
خوشحالم که به ارامش سیدی و خوشحالی
منم خیلی برام پیش اومده که این شرایط را تجربه کردم .توی اوج تاریکیها یه دفعه انگاری به روشنایی میرسی نمیدونم برای من که همیشه یه همچین حسی داشته و داره

سلام عزیزم
ممنونم از لطفی که داری
من بعد از جور شدن سفر فرصت مطالعاتی، واقعا اعتقاد پیدا کرده ام که باید با تمام وجود به خدا اعتماد داشت و صبر پیشه کرد.

نه بدی روزگار ماندنی است و نه خوشی روزگار.
موفق باشی عزیزم

امیرکبیر شنبه 13 تیر 1394 ساعت 13:15

بعضی روزها برای آدم روز شانسه. مثل دیروز من که کلی خبر خوب دریافت کردم. بعضی روز ها هم از اول صبح بدشانسی و بدبیاریه تا آخر شب

کاملا موافقم!

سودا شنبه 13 تیر 1394 ساعت 11:22


سلام
چه خوببب :)

سلام
آره فکر کنم اینجوری بهتر باشه کلا

شادی شنبه 13 تیر 1394 ساعت 11:14

ایول یهویی همه چی جور شد. خدا رو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد