مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

حساسیت

چند روزی هست که حساسیتم به شدت عود کرده است و عطسه های پشت سر هم و آبریزش بینی  حسابی اذیتم میکنه و من نمیدونم چرا اینقدر لجبازم و هیچ قرصی نمیخورم؟! معمولا هر سال حساسیتم با مصرف چند تا آنتی هیستامین خوب میشه، البته بگذریم که دو سال قبل اوضاع با آنتی هیستامین خوب نشد و یکی دو تا قرص لوراتادین همه چیز رو روبراه کرد. فکر کنم امسال همون آنتی هیستامین برام خوب باشه اما فعلا که دارم مقاومت میکنم تا دارویی نخورم!

امروز بعد از 10 روز که کار خاصی در زمینه پژوهش انجام نداده بودم، بالاخره یک کار مفید کردم و اون هم اینکه یکی از کدهای آماده مربوط به یکی از مقالات رو تونستم برای کار خودم درستش کنم تا برای دیتاهای من هم  بتونه جواب تولید کنه. این رو برای مقایسه و ارزیابی کار خودم لازم دارم.

دیروز عصر هم به اتفاق خانواده رفتیم طرقبه و بعد از شاید 10 سال از کوچه باغ های طرقبه که به سمت رودخونه میرفتن گذر کردیم. البته رودخونه ای در کار نبود و تنها یه جوی آب به همراه یه عالمه آشغال بود. بعدش هم رفتیم وکیل آباد و شام خوردیم. این روزها با رسیدن به شهریور، هوای شب های مشهد خنک شده، طوری که من شب ها پنجره ها رو نیم باز میزارم و دیشب هم در وکیل آباد احساس سرما میکردم.

در ضمن نمیدونم چرا این روزها حس میکنم که قدرت listening ام خیلی خوب شده؟! فکر کنم روزی دو سه ساعت فیلم انگلیسی دیدن واقعا تاثیر خودش رو داره میزاره!!

پی نوشت. در ضمن تولد حضرت معصومه (س) و روز دختر هم مبارک باشه.

نظرات 8 + ارسال نظر
نگار سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 19:56

سلام سمیرا جون . منم هر سال دچار همین علایم فصلی ابریزش بینی و عطسه میشم که البته مدتی بود بهتر شده بودم که امسال به لطف تعمیراتی که تو خونمون راه انداختیم و گرد و خاک حاصله تشدید شد. راستی به منم پیشنهاد میدی فیلم خوب برا لیستنینگم؟ از کجا این فیلما رو تهیه میکنی؟

سلام عزیزم
واقعیتش تمام فیلم های آمریکایی برای یادگیری زبان خوب هستن
بستگی داره به خودتون که چه ژانری رو می پسندید؛
برای ژانر خانوادگی modern family خوبه
برای ژانر کمدی، هیجانی، پلیسی White collar خوبه
و ....

الیسما سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 07:48

بله عزیزم علتش دقیقا فیلم دیدن هست. انشاله که همیشه موفق باشى.

من دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 19:46 http://mannn73.blogfa.com/

روز دختر مبارک بود
موفق باشی..
منم خیلی بد جوری حساسیت دارم.. خیلی اذیتم میکنه..

ممنونم دوست عزیزم

خواننده قدیمی دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 19:15

بعععله دیگه لسنینگ شما باید هم خوب بشه روزی سه ساعتفیلم و تی وی شو
. روز شما هم مبارک. ان شالله سالم باشید . التماس دعا
منکه پنجره هام میبندم سرده. راستی یه سوال استاد راهنماتون چی شد ازش چیزی نمیگید.

ممنونم از لطف تون
استاد راهنما تیرماه رفته کانادا و تا شهریور ازش خبری نیست!

زهرا دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 17:23

منم روز دختر رو بهت تبریک میگم...شاد باشی دوست جونم

ممنونم عزیزم
موفق باشی

فاطمه دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 13:35

هرموقع تاریخ دفاعتون مشخص شد،بگین،
اجازه میدین بیایم؟

هنوز تا اون موقع خیلی مونده! شاید یکسال دیگه!
با این حال شاید چنین کاری بکنم.

ناصر دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 11:23

چرا اینقدر طولانی؟

زمینه تحقیقاتی من بین رشته ای است و برای همین آشنا شدن به مفاهیم اون رشته دیگه برام بسیار زمانبر شد.
با این حال هنوز از کرده خودم پشیمون نیستم.

ناصر دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 09:55

خسته نباشین. کی انشالله دفاع؟

ممنون
تا سال دیگه خبری از دفاع نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد