مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

روزهای پرمشغله در راهند!

امروز بالاخره رفتم کلاس زبان و آزمون تعیین سطح دادم (چون دوره های مکالمه عادی میخواستم برم، صرفا با ممتحن ده دقیقه ای صحبت کردیم) . نتیجه اش هم بد نبود، یعنی چون هدفم یادگیری و تمرین هست، برام خیلی مهم نبود که تو کدوم سطح قرار میگیرم. ممتحن بهم پیشنهاد کرد که اگر فقط میخوام مکالمه کار کنم کلاس های discussion شون رو برم اما من ترجیح دادم همون دوره های ترمیک عادی رو پیش برم چون در همون دوره های ترمیک هم نکات ریز زبان گفته میشه که واقعا ارزشمند هست. برای دوره های ترمیک هم دو تا ترم رو بهم پیشنهاد کرد و گفت که ترم بالاتر خیلی خیلی زمان میبره و بهت توصیه میکنم که اگر زمان کافی نداری، فعلا ترم پایین تر رو بری تا یه مقدار اوضاع دستت بیاد. اما در نهایت که من همیشه تلاشم رو میکنم تا دو تا پله یکی برم بالا، ترم بالایی رو برداشتم.

اصلاح مقاله رو هم تقریبا شروع کرده ام. فعلا دارم داده هام رو یه دور پالایش میکنم تا بعد روش خودم رو روی اونها اجرا کنم و به اصلاح اون مقاله برسم.

از طرف دیگه، طی یکی دو روز اخیر انتخاب واحد بچه های دانشگاهی که قرار هست برای تدریس برم، انجام شده و به نظر میرسه تمام درسهام به حد نصاب رسیدن و کلاس هاشون تشکیل میشه. در نتیجه باید حواسم به نوشتن طرح درس و آماده سازی مطالب درسی هم باشه، مخصوصا که دو تا از درس ها هم دروس جدید هستن که قبلا درس ندادم.

خلاصه اینکه 3 روز در هفته انشاالله راهی کلاس زبان هستم و دو روز هم راهی تدریس!!خدا بخیر بکنه این دو ماه اول رو که تدریس و کلاس زبانم رو هر دو با هم میخوام پیش ببرم!!

در ضمن فردا هم دخترداییم به همراه خانواده اش میان مشهد؛ البته میرن خونه خاله بزرگم با این حال چند روز آینده گرفتار هستم.

فقط الان دارم با خودم حساب کتاب میکنم که هر جور هست اصلاح مقاله ام رو تا آخر شهریور باید تمام کنم چون دقیقا از 29 شهریور کلاس زبان و کلاس های خودم شروع میشه!!

پ.ن. از اینکه کلاس زبان اسم نوشتم، خیلی خوشحالم و حس خوبی بهم میده!

نظرات 4 + ارسال نظر
لیلا جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 20:59 http://manobehtarinhamsaredonya.persianblog.ir/

کلاس زبان فک کنم بهتر جواب میده ...چون من همیشه خودم خوندم ...خوب تا اجبار نباشه همش وقفه می افته...اما مدرسش هم باید خوب باشه الکی آدم وقت تلف نکنه حالا هزینه بماند

کلاس زبان برای تنوع در روند تقویت زبان خوبه!
حداقل چند نفر دیگه رو آدم میبینه و باهاشون انگلیسی حرف میزنه.

زری پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 23:17

آره کلاس زبان خیلی خوبه ، فقط به شرطی که مدرسش هم خوب باشه وگرنه من ترجیح میدم خودم بخونم

موافقــــــــــــــــــــــــــــــــم !!

زهرا پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 15:26

چقدر خوب عزیزم... هدف داشتن و برنامه ریزی و انجام دادن کارهای سروقت حس خوشبختی به ادم میده

ممنونم از لطفت

دکترانوشت پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 01:42 http://phdnevesht1392.blogsky.com/

منم هر وقت کلاس زبان می روم حس خوبی دارم. دفاع کنم حتما دوباره می روم...

انشاالله زودتر دفاع میکنید و دوباره به کارهای مورد علاقه تون میرسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد