مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

عیدتون مبارک

بعضی وقتها رسیدن خبری از افرادی که دوستشون دارین، هر چند که ایجاد زحمت بکنه، باز هم خوشایند هست.

خوشایندیش وقتی تکمیل میشه که شما هم در همون زمانی که پیغامش رو دریافت میکنید، داشتید تو دلتون بهش فکر میکردید و اینکه چرا ازش خبری نیست و این حرفا.

فردا روز سختی در پیش دارم؛ بعد از تدریس قراره برم مهمونی، مجلس مولودی خوانی به مناسبت عید غدیر هست. پیشاپیش عیدتون مبارک باشه.

همچنان روی اسلایدهای دو تا درسی که  فردا دارم، کار میکنم!!!

کلاس زبان هم واقعا خوبه؛ دوباره مهارت speaking ام که رو  به نابودی بود، داره جون میگیره. اما این وسط، پوست خودم داره کنده میشه، چون با دو دست یه بغل هندوانه رو دارم بلند میکنم! کارم از دو تا هندوانه گذشته!

با این حال، باز هم راضیم و خدا رو شکر میکنم.

مرسی خدای مهربونم

التماس دعا

بعدانوشت. الان تو اخبار دیدم که هادی نوروزی، کاپیتان 30 ساله پرسپولیس بخاطر ایست قلبی فوت کرده است. فکر میکنم در طی دو ماه اخیر این چهارمین جوان 30 و زیر 30 سال هست که بخاطر ایست قلبی فوت کرده است. تازه اینها اون 4 تایی هستن که یا خودشون یا پدر و مادرشون آدم های شناخته شده ای در کشور هستن. کاش وزارت بهداشت یه مقدار نسبت به این موضوع کنجکاو بشه.
نظرات 4 + ارسال نظر
زری جمعه 10 مهر 1394 ساعت 10:47

سمیرا جان یه سؤال، الان شما که چند ماه تو محیط انگلیسی زبان بودی، سر کلاس نسبت به بچه هایی که زبان را فقط در ایران یاد گرفته اند خیلی جلوتر و راحتتر نیستی؟ یا چندان فرقی نکرده و بچه هایی که اینجا خوب خونده اند چیزی عقبتر نیستند؟

در استفاده از زبان محاوره ای و بیان لهجه من احساس میکنم راحت تر هستم. اما در این بین تو کلاس مون یکی دو نفر هستن که تمام مدت فیلم می بینن و صحبت کردنشون خوب هست. هر قدر مهارت شنیداری فرد بیشتر باشه و تمرین بکنه در این زمینه، لهجه اش و حرف زدنش هم بهتر خواهد شد.

بهار جمعه 10 مهر 1394 ساعت 10:25 http://mustbebetter.persianblog.ir/

واقعا ها !!
چرا باید جوون ۳۰ ساله و ورزشکار بخاطر سکته فوت کنه :/

زهرا پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 09:59

عید شماهم مبارک عزیزم. خوشحالم که روزهای خوبی داری و چقدر مشغله هات شبیه منه...
چقر از خبری که گفتی متعجب شدم درمورد مرگ این ورزشکارمون،واقعا ناراحت کنندست اخه چه دلیلی وجود داره که اینقدر زیاد شده و هیچکاری هم انجام نمیدن.
به هرحال شاد باشی عزیزم

ممنونم عزیزم
موفق باشی

Mary پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 09:37 http://words-world.Blogsky.com

سلام خسته نباشی
عیدت مبارک
زبان عالیه ادامه بده
خوش بگذره
همچنین شمام التماس دعای خیر

سلام دوست خوبم
ممنونم از مهربونیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد