مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

ساکت نگه داشتن همه

از هفته قبل تقریبا همه کارهام بهم ریخته اند. طبق برنامه ریزی خودم اصلا نمیتونم پیش برم، این وسط یه سری موارد پیش بینی نشده هم پیش میاد که اوضاع رو بدتر میکنه. اگر بگم استرس ندارم، دروغ گفتم چون واقعا استرس دارم. هر کاری میکنم، کارهایی که باید زود تموم بشن، تموم نمیشن. از طرف دیگر کار دکتر م هم مونده و بحث زبان هم که مشکل خودش رو داره. وسط این گیر و دار هم چهارشنبه میانترم زبان داریم. شاید یه هفته ای میشه که وقت نکردم فیلم ببینم و میدونم که هر شب که فیلم نمی بینم به خودم و زبانم ظلم کرده ام! اما واقعا نمیشه!

علاوه بر این کارها، به یکی از دوستانم هم قول دادم که براش کاری انجام بدم که ددلاین اون هم جمعه آینده است!

خدا این هفته رو به خیر بگذرونه!

اگر بخوام درباره وضعیتم دقیق حرف بزنم باید بگم که در وضعیتی هستم که کلی کار انجام نشده و افراد منتظر دارم! فعلا فقط دارم تلاش میکنم تا همه رو تا یه حد مقبولی ساکت و آروم نگه دارم تا اعتراضی صورت نگیره. این وضعیت هم بدترین وضعیت ممکن هست. بهرحال، امیدوارم که از پس همه کارهام بربیام!

هفته خوبی داشته باشید.

نظرات 5 + ارسال نظر
یادگار پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 20:22 http://yadegari901019.blog.ir

اگه دوباره خنده تون نمیگیره!!!: تونستید از پس همه کارهای این هفته تون بربیاید؟!

آره، با کنسل شدن امتحان میان ترم زبان، بقیه اش نسبتا خوب پیش رفت و راضی هستم

شکوه یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 20:35

سلام سمیرا جان خوبی
یه سوال دارم شما موضوع تزتو خودت تعیین کردی
آیا این معموله که یه نقر خودش ایده تزشو بده یا استاد خودش باید به دانشجو ایده بده
ممنونم

سلام، ممنونم دوست خوبم
واقعیتش تو ایران بسیار بسیار متداول است؛ استاد صرفا وظیفه امضا کردن رو بر عهده داره!

آی دا شنبه 11 مهر 1394 ساعت 21:14 http://inthemoon.blog.ir

وااای من چقدر خوشحالم باز وبتونو پیدا کردم^_^

خوش اومدید

زهرا شنبه 11 مهر 1394 ساعت 19:04

مطمین باشی تو میتونییییییییییییییییییییییییییییییی.موفق باشی سمیرا جون

ممنونم عزیزم

حسین شنبه 11 مهر 1394 ساعت 02:55 http://tanhaee2nafare.blogsky.com/

یکم تلاش بیشتر با کمی کم خوابی میتونه کمکتون کنه و این هفته رو به خوبی به سر ببرید..
براتون آرزوی موفقیت دارم...

یه کم تلاش بیشتر، با یه کم صرفه جویی در خواب و مهمتر از همه برنامه ریزی دقیق!
ممنونم دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد