مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

هنوز سه هفته نشده

یکی از دوستان در کامنتشون برای پست قبل از مهر به نکته ظریفی اشاره کرده بودن که گفتنش خالی از لطف نیست.

اگر یادتون باشه، آخر شهریور در یکی از پست ها نوشته بودم که برای شروع ترم جدید و همین طور کلاس زبان لحظه شماری میکنم و همچنین گفته بودم که مطمئنم که سه هفته که بگذره، میام اینجا و در مورد حجم کارهام گله  و شکایت میکنم!

اون دوست عزیز برام نوشته بودن که حالا سه هفته شده؟!

خنده ام گرفت، هنوز سه هفته کامل نگذشته اما اونقدر سرم شلوغ شده که تو پست قبلی در مورد مشغله زیادم نوشته بودم.

زندگیه دیگه، یه روز آدم اونقدر بیکاره که نمیدونه چکار کنه یه روز هم اونقدر گرفتاره که وقت فکر کردن هم نداره!

خوشبختانه از دیروز یه مقدار نظم کاریم بهتر شده، نشستم یه برنامه کلی برای خودم نوشتم که مثلا صبح ها چکار کنم، عصرها چکار کنم و شب ها چکار کنم. اینجوری حداقل میدونم که به همه کارهام به یه اندازه رسیدگی میکنم. خوشبختانه استادمون برای تاریخ midterm اشتباه کرده بود و امتحان مون شنبه است نه چهارشنبه!!

من که کلی از این موضوع خوشحال شدم! برای اینکه اصلا فرصت مطالعه رو نداشتم و میخواستم با دانش فعلیم برم امتحان بدم. در نهایت، چهارشنبه بیکار نیستیم و باید lecture ارائه کنیم که اون هم مشکل خاصی نیست.

نظرات 3 + ارسال نظر
یادگار پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 20:20 http://yadegari901019.blog.ir

عجب!

Mary سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 14:46 http://words-world.Blogsky.com

سلام
خداقوت
شیرینی زندگی همیناست
بعد از یه روز پرمشغله که تونستی تمام کارهاتو با موفقیت انجام بدی،اخر شب،یه نفس عمیق از سر اسودگی خیال چقدر لذت بخش میتونه باشه
من هرروز این لذتو دارم و با شناختی هم که از شما دارم شمام این حس رو بارها و بارها تجربه کردید
پایدار باشی دوست من

سلام عزیزم
موافقم
ممنونم

سمانه سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 14:10 http://daqqolbab.blogfa.com

سلام سمیرا جان
امیدوارم نظم در کارهات همین طور بهتر بشه و کمکت کنه برای استفاده بیشتر از زمان

من ایشالا ویزام اومده و عازم امریکا هستم

راهنمایی هات رو ممنون میشم از من دریغ نکنی.

برای اجاره خونه چه کردی؟
ماهی چقدر؟


برای زبان نگرانی نداشتی؟ من راستش یکی از دغدغه هام زبانمه که نگرانم نکنه باعث شه نتونم خوب از این فرصت استفاده کنم...

سلام عزیزم
تبریک میگم؛ انشالله به سلامتی برید و برگردید
برای اجاره خونه، یه سایتی هست به اسم craigslist؛ این اسم رو به همراه اسم شهری که میرید، در گوگل بزنید تا سایت craigslist مربوط به اون شهر رو پیدا کنید. در اون سایت میتونید آگهی های خونه ها و خرید و فروش وسایل دسته دوم رو ببینید. قیمت ها در شهر های مختلف آمریکا و شرایط مختلف خونه فرق میکنه. من یک استودیو (آپارتمان تک نفره) رو در سیاتل که بخاطر توریستی بودنش شهر گرونی هست، ماهی 700 دلار اجاره کرده بودم. پول اینترنت هم داخل همین 700 دلار میگنجید.
برای زبان که قطعا نگرانی هست؛ سعی کنید بیشتر مکالمات روزمره زندگی رو گوش بدید. ما از لحاظ زبان آکادمیک معمولا کم نمیاریم، مشکل مون بیشتر صحبت های روزمره و ارتباط برقرار کردن در اجتماع هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد