مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

دیگه نمیکشم!

این روزها دارم احساس خستگی میکنم اون هم از نوع شدیدش!

البته خستگی از لحاظ ذهنی نیست بلکه جسمانی نیست اما فکر میکنم داره به خستگی ذهنی هم کشیده میشه کارم!

ایستادن های طولانی و حرف زدن ممتد در کلاس ها بدجوری انرژیم رو گرفته، کلا خسته ام!

فعلا یه قرص ب کمپلکس خوردم، ببینم اوضاع چطور میشه.

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 22:38

سلام عزیزم
راه برو وقتی خسته شدی بدو...
این حمله جون دوباره میده وقتی خسته میشم
تواین روزاالتماس دعای زیاد.

سلام دوست خوبم
ممنونم از لطفت
من هم ازت التماس دعا دارم

اکبر پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 14:14

من ترم قبل دو تا ازمایشگاه داشتم همراه با پنج تا درس سه واحدی یه کلاس المانی ام داشتم همراه با 7 پروژه کارشناسی دو تا دانشجوی ارشد همراه با گزارش های هفتگی استاد راهنمام و یک حل تمرین واقعا بعد اتمام ترم تا یک ماه خودمو نتونستم از خستگی نجات بدم مخصوصا وقتی ادم پولشو نگه می دارن و بعد از هفت هشت ماه میدن با پولی که ادم شاید پول تاکسی شم در نیاره!! مواظب خودتون باشید تدریس اصلا کار دلچسبی نیست سعی کنید به کارهای به درد بخورتر فکر کنید. استاد راهنمام هم نامرده 7 ماهه پروپوزالمو فرستادم بهش هنوز نگاشم نکرده وام ویژه دکترام هم به خاطر این نخوندنش این ترم پرید می ترسم فرصت رو هم نذاره واقعا ادم می مونه واسه چی دکترا می خونه خدا اخر عاقبت همه رو به خیر کنه

بخشی از حرف هاتون رو بخاطر اینکه تجربه کردم، درک میکنم
امیدوارم که مشکلات تون هر چه زودتر حل بشه.

رویا پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 12:00

سمیرای عزیزم برات آرزوی سلامتی می کنم.
من هم این مشکل رو دارم، روزهایی که یه مقدار کارم طول می کشه تا دو روز خسته ام . اگر استراحت نکنم به جایی می رسم که مثلا روز سوم دیگه نمی تونم بلند بشم و باید فول تایم بخابم.
اگر راهی پیدا کردی به ما هم بگو
مرسی

راهی که برای خودم جواب میده دوپینگ هست!!
دو سه روز پشت سر هم شیر موز بخورید؛ خرما بخورید؛ ب کمپلکس هم اگر داشتید بخورید. زود روبراه میشید.

. پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 08:11

سلام استاد
مگه تا حالا میکشیدی؟
اصلا چی میکشیدی که حالا دیگه نمیکشی
البته نکشیدن خوبه
استاد دوپینگی دیگه نداشتیم ها.

امیرکبیر پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 00:25

خسته نباشید.
با آرزوی موفقیت و پیروزی برای دوست قدیمی

ممنونم دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد