مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

کشف جدید

خب دوباره آخر هفته است و من حسابی سرم شلوغه!

الان هم مابین آماده کردن اسلایدها برای درس های فردام گفتم بیام اینجا یه  سری بزنم و برم.

امروز دیگه کلاس زبان نداشتم و به همین علت کمتر دچار کمبود وقت شدم. البته یه جورایی هم دلم برای کلاس زبان رفتن تنگ میشه اما فعلا کاریش نمیشه کرد. اگر میخواستم برم کلاس زبان، دوباره از شنبه باید میرفتم. اما کلاس های free discussion از دو هفته دیگه، ابتدای آذرماه، شروع میشه که من هم از این فرصت استفاده کرده و هفته آینده میخوام برم تهران. در طی یک هفته گذشته متاسفانه نتونستم روی تزم تمرکز کنم و همه کار کردم بجز انجام تز و رسیدگی به امور مقالاتم. امیدوارم از فردا شب که دیگه تدریس این هفته تمام میشه، بتونم به کارهام برسم و البته برای تهران رفتن و تدریس سر کلاس استاد راهنمام هم آماده بشم!! (خیلی سخته وقتی استاد هم سر کلاس بشینه و شما مجبور باشی که جلوی اون درس بدی!!)

این هفته که انشاالله فردا تمام میشه، هفته هفتم از کلاس هاست و فقط می مونه 9 هفته دیگه!! به امید تمام شدن ترم!!

راستی یه کشف جدید کردم:

بعد از شام داداشم داشت کانال های تلویزیون رو عوض می کرد و من هم در حال عبور بودم که دیدم شبکه جام جم داره خندوانه میزاره! اینجوری شد که به کشف زیر نائل شدم: فقط در محدوده مرزهای کشور ماه محرم هست و خارج از مرز ماه محرم به اون غلیظی که در کشور هست نیست و میشه برای خارج نشین ها خندوانه پخش کرد!

(دارم به این فکر میکنم که این چه سیاست دوگانه ای هست که صدا و سیما در پیش گرفته؟)

بعدانوشت. آدم سوسک بشه اما اینقدر ضایع نشه!! جلو یه نفرکه خیلی باهاش رودرواسی دارم، یک سوتی دادم در حد لالیگا!!!! انصافا کمبود خواب و خستگی های پشت سر هم مغزم رو به سمت تعطیلی برده!

نظرات 9 + ارسال نظر
. یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 07:56


یادگیریهای لذت بخشتان مستدام باشد
یه روزی هم میرسه که یکی دیگه از این عدم تعادل لذت میبره و پاسکاری میکنه. اونوقت شما یه استاد تمومی و اون تازه دانشجو.
نوبتیه ها
ولی قبول دارم این یادگیریها ماندگارتر و جذاب تره و یه حس خوب داره

ممنونم
موفق باشید

. شنبه 16 آبان 1394 ساعت 11:24

سلام
این توپه منو کشته.
بابا اینقدر پاسکاری نکنین.
مشکلات کشور از همین پاسکاری هاست ها
ولی خیلی حال میده

سلام
در کار تحقیقاتی وقتی یه نفر سطحش بالاتر باشه، این عدم تعادل پیش میاد
ولی یادگیری نهفته در این پاسکاری یه جورایی لذت بخشه

لیلی جمعه 15 آبان 1394 ساعت 21:09 http://leiligermany.blogsky.com

کلا هم استاد و هم دانشجو دوست دارن ترم زودتر تموم بشه

دقیقا!!

G پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 15:44

مسلماً درستش اینه که این دو ماه کل این جور برنامه ها تو شبکه های مختلف تعطیل بشه.
البته دلیل این جور کارهای صدا و سیما که برای بعضی شبکه ها طور دیگه ای رفتار می کنه، وجود اقشار مختلف و جذب اونها و در واقع پرکردن جای "گزینه بدتر" با "بد" هست که من اصلا درست نمی دونم....

نمیدونم چی بگم
چون با تعطیلی کامل این برنامه ها موافق نیستم

زهرا پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 15:05

واقعا خندوانه رو پخش میکنن؟!عجب نامردایی هستن! !!!!!

زری پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 11:15

سلام. من هم فکر کنم برنامه ی رامبد تموم شده بود و گفت تا دو ماه دیگه با برنامه جدید برمیگرده. فکر نکنم اگر الان خود رامبد برنامه ی قابل پخش داشت باهاش مخالفت می کردند. البته قبول دارم که سیاس تهای صدا و .... یک بام و دو هوا هست. حالا یه بار هم ما میخوایم مثبت اندیش باشیم، ببینیم این سمیرا خانم میذاره

سلام عزیزم
مثبت اندیش بمونین، من دیگه کاری ندارم!

. پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 11:02

سلام
یه خبر بد شنیدم
امروز بچه یکی از دوستام که فقط هجده ماهش بود بعد از ده روز که تو کما بود فوت کرد. اونم فقط به دلیل تعطیلاتی (تعطیلات عاشورا و تاسوعا به همراه پیشواز و پسواز)که هیچ دکتری بالای سرش نرفته بود و فقط تلفنی مشاوره دادن. واقعا این موضوع همه جا اتفاق میافته؟

سلام
آخی، خدا صبر بده به پدر و مادرش
این مشکل سوء مدیریت در کشور ما رو نشون میده.

. پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 09:01

سلام
آیییییییییییی حرف دل منو زندی. از دست صدا و سیما و سیاست هایش و مدیریتش...........
خوب سوتی رو بگو تا ما هم بخندیم
مطمئنم کلاس رو در حضور استاد رانما به نحو احسنت اداره میکنی و مطالبتو ارائه میدی.
من بهت ایمان دارم استاد

سلام
سوتی مربوط به همون شخصی بود که قبلا گفتم بودم که جدیدا کاری رو باهاش دارم انجام میدم و تمام مدت توپ رو میندازه توی زمین من!!
این دفعه من خوشحال و خرم بودم که توپ رو انداختم تو زمین اون، بعد از یک ایمیل زدن و پرسش در مورد کار، فهمیدم که اصلا توپ به زمین اون نرفته و همچنان در زمین خودم هست!

حمید پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 01:01

مگه واسه محرم تموم شد؟ اگه واسه اونه ک الان نسیم دست به نقد رو داره ؟فک کنم فقط تا شهادت امام سجاد برنامه طنز نداشت...

آره؛ برنامه صدا و سیما از اول همین بود.
به نظرشون جالب نیست که شب های محرم و صفر یکی بیاد دست بزنه و سرود شاد بخونه و شوخی کنه. اگر بابت این موضوع مشکل نداشتن، فینال بین خنداننده ها رو بعد از دهه اول محرم برنامه میریختن و پخش می کردن نه اینکه اونجوری برنامه رو جمع کنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد