مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

لازم نیست تهران برم!

امروز با استاد راهنمام تماس گرفتم تا ببینم که چه مطالبی رو باید برای کلاس رفتن آماده کنم که متوجه شدم خوشبختانه روال درسش اونقدر جلو نیست و اصلا موقع مناسبی برای ارائه مطالب از طرف من نیست!!! خلاصه اینکه تهران رفتنم در این هفته کنسل شد!!!!

از طرفی از فردا دیگه کلاس زبان ندارم و کلا تو خونه هستم؛ از یه طرف بابت این موضوع خوشحالم اما از طرف دیگه خونه موندن رو خیلی دوست ندارم. کلاس free discussion از هفته اول آذرماه شروع میشه. خلاصه این یکی دو هفته آینده فعلا بیکار هستم ( از نظر کلاس زبان) و بهترین فرصت برای تمام کردن کارهای ناتمام روز گذشته است.

نظرات 2 + ارسال نظر
... یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 02:47 http://http://mehraboonetanha.mihanblog.com

اهان حالا که خانوم دکتری
من توی کامنت قبلی که دادم نمیدونستم دکتری
حالا که دکتری خنده دار تر شد ...
باز نیشم باز شده
نمیدونم دکترای چی میخونی
اما این حدیثه رو منم توی جامع الاحادیث
شایدم توی کتابای حدیثی دیدمش
ماجرا اینه که طرف میره پیش امام صادق میگه میرم دسشویی و طولش میدم تا موسیقی بشنوم امامم میگه دیگه اینکارو نکن ...همین البته یه ذره امام اونجا تند میگه ، البته به شرطی که امام گفته باشه اصن و توی چه شرایطی گفته و باید هرمنوتیک و بافت صدور حدیث بررسی بشه به فرض صحت سندی و محتوایی تا ببینیم چی داره میگه اصن...
البته توی این موضوع کار زیاد شده و من اصن حوصله ندارم ....خسته شدم از دست همه چیز


پس امام صادق بودن نه پیامبر؟!

. شنبه 16 آبان 1394 ساعت 12:51


حتما میتونین کاراتونو مدیریت کنین استاد

ممنونم دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد