مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

سفر به تهران

بالاخره رفتنم به تهران قطعی شد و برای فرا بلیت گرفتم. چهارشنبه میرم دانشکده که دکتر ف رو ببینم و دنبال این هستم که سه شنبه با دکتر م و یا اگر شد با یه نفر دیگه قرار بذارم و ببینمش. البته در این بین دوست و رفیق هام هستن که امیدوارم بتونم برنامه ام رو جور کنم و اونا رو هم ببینم.

اوضاع کاریم اصلا خوب نیست، به شدت کارها روی هم تلنبار شده و به توصیه دوستم تلاش میکنم که خیلی حساسیت نشون ندم و حرص نخورم. بر فرض اینایی که ددلاین رو دارن تمدید میکنم!! هنوز اسلاید درست و حسابی برای کلاس دکتر ف آماده نکردم!! فقط یه بحثی رو که دکتر روی اون تاکیده میکنه رو مطالعه کردم که برای بچه ها بگم. این بحث یه مقدار ریاضیاتی است  و دیروز و امروز دو ساعتی وقت گذاشتم تا برای خودم موضوع جا بیفته.

خلاصه لطفا برام دعا کنید که جلسه پنجشنبه خیلی خراب نشه!

تمام کلاس های این هفته رو هم کنسل کردم و در نهایت باید بعدا جبرانی کلاس ها رو بزارم!!

در ضمن امروز با مدیرگروه جایی که درس میدم تماس گرفتم و ازش خواستم که برنامه ام رو ترم آینده فقط یه روز در هفته بزاره. با این دو روز در هفته به هیچ کاری نمیرسم.

نظرات 5 + ارسال نظر
Deeman جمعه 6 آذر 1394 ساعت 03:46

آرزوی سفری پربار و دلچسب که خستگی رو از تنت بدر کنه
به سمانه جان هم تبریک میگم. ان شالله شما هم مثل سمیرا جان سفر پر برکتی براتون باشه

ممنونم دوست خوبم

یادگار جمعه 6 آذر 1394 ساعت 00:23 http://yadegari901019.blog.ir

جلسه امروزتون چطور بود؟

خوب بود
خدا رو شکر مشکلی نبود

تکینه سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 10:43

موفق باشید

ممنونم عزیزم

سمانه دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 16:12

امیدوارم تهران بهت خوش بگذره و کارهات عالی پیش بره.

من هم اومدم امریکا هستم تقریبا 10-11 روزی هست اما هنوز نتونستم درست حسابی استادم رو ببینم و سوغاتیش رو بدم!
اینها هم بدتر از ما خیلی تعطیلی دارن !

ممنونم سمانه جان
به سلامتی؛ امیدوارم که ایام خوبی اونجا داشته باشی

. دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 08:20

سلام
دعا دعا دعا.
دست ها و لبها.
باشه ما که دعامونو میکنیم.
تا چه ..........در نظر افتد
با آرزوی سفری بی خطر و خاطرات خوش

سلام دوست خوبم
ممنون از لطف شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد