مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

ددلاین

دوباره روزهای زیادی شده که اینجا نیامدم....

اوایل هفته قبل بالاخره پروژه ای که ددلاین دار بود رو تموم کردم و فعلا دادم دست گروه دیگه تا ببینم که اونا چه کار میکنن. دو سه روزی هم هست که پروژه دکتر م رو دوباره شروع کردم و البته باز هم دیتاهاشون پر از اشکال هست. دوباره دیتاهاشون رو برگشت زدم تا ببینم بالاخره کی اینا آماده کردن داده رو یاد میگیرن.

برای انجام پروژه دکتر م، مجبور شدم وارد یه مبحث جدید بشم که کلی وقتم رو گرفته اما ناراضی نیستم چون از یادگیری اون مبحث لذت بردم و مبحث بسیار خوبی هست. در حالی که دانشجوی دکتر م داره روی دیتاشون کار میکنه، من هم هر از گاهی سراغ اون پروژه ددلاین دار دیگه میرم؛ اون هم مبحثش کاملا جدیده اما باز هم جالبه!!

تو این مدت یک کلاس فوق العاده هم برای بچه ها گذاشتم و یه میانترم هم ازشون گرفتم. میانترم هاشون که واقعا افتضاحه!!! حیف وقتی که میذارم و میرم کلاس!!

بگذریم....

روز دانشجو هم مبارک باشه...

تا آخر پاییز فقط 14 روز دیگه مونده!!! من هفته اول دی ماه، سه چهارتا ددلاین دارم!!

پ.ن 1. یه وقت هایی به آینده فکر میکنم و در این زمانهاست که نگرانی همه وجودم رو فرا میگیره؛ تنها بخشی از این نگرانی برمیگرده به تصمیمات و زندگی خودم، و بیشتر این نگرانی از جنبه های اثرات جانبی تصمیماتی هست که باید در آینده بگیرم. 

پ.ن 2. فکر کردن به آینده گاهی وقتا ترسناکه!! در این لحظات ذهنم رو مشغول میکنم تا الکی روح و روان خودم رو برای آینده ای که هنوز نیامده، بهم نریزم!

بعدانوشت. امروز در یکی از این سایت های عمومی یه سوال نوشتم و جواب های متفاوتی رو دریافت کردم. بعضی هاش رو دوست داشتم و بعضی هاش رو نه. خدا آخر و عاقبت هممون رو ختم به خیر بکنه.

نظرات 3 + ارسال نظر
سمانه سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 00:31

ممنون عزیزم. اینجا خوبه اما رضایت من ارتباط مستقیم داره با پیشرفت کارهام. تا الان چنگی به دل نمی زده اما داره پیش می ره کم کم به لطف خدا.

من جمعه سیاه رفتم یه mall همین اطراف قیمت پایین اومده بود اما نه خیلی. چیز خاصی نتونستم بخرم. برگشتم آنلاین از آمازون سفارش دادم.
حالا امیدوارم حراج های کریمس شون تپل تر باشه.

انشاالله که همه چیز سریع روبراه بشه.
من پارسال جمعه سیاه نرفتم بیرون اما موقع کریسمس مثل اینکه حراجی هاشون بیشتر هست. فروشگاه های ROSS و Macy's و old navy تخفیف های خیلی خوبی دارن؛ مخصوصا دوتای آخری. تو جنس های Clearance شون رو هم همیشه نگاه کن، بعضی وقتا چیزای خیلی با ارزشی پیدا میکنی.
بخش پوشاک فروشگاه های Target هم انصافا بد نبودن.
در ضمن جهت یادآوری، اونجا جنس هاشون رو هم کامل پس میگیرن و پول خودِ جنس و مالیاتی که گرفتن رو برمیگردونن. بنابراین برای خرید، کاملا ریلکس باش و هر چی فکر میکنی شاید به درد بخوره، بخر!! بعدا اگر نخواستی، میبری پس میدی! (فاکتورهای خریدهات رو همیشه نگه دار و آرشیو کن!)

Deeman دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 18:08

سلام خدا قوت
روز دانشجوی شما هم مبارک

سلام دوست خوبم
ممنونم

سمانه دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 18:05

روزت مبارک سمیراااا

ممنونم عزیزم
اونجا خوش میگذره؟ حال و هوای کریسمس جای ما رو هم خالی کن
خرید سوغاتی رو در ایام کریسمس فراموش نکن! بعد از اتمام این ایام هیچ وقت جنس ها قیمت شون اونقدر پایین نمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد