مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مچ گیری

یکی از مقاله هام رو دادم دکتر ش بخونه و نظرش رو بگه؛ یه سوال در مورد یکی از روش هایی که استفاده کردم، پرسید و مچ من رو در نفهمیدن پایه اون روش گرفت!

بعد که من شک دار بهش جواب دادم و البته براش نوشتم که مطمئن نیستم، برام نوشت اصلا قابل قبول نیست!!! تو باید این رو بدونی و بتونی تحلیل کنی!!

براش صادقانه نوشتم  که این موضوع به این علت هست که اطلاعاتم تو اون زمینه تکمیل نیست و گفتم که دارم اینترنت رو زیر و رو میکنم ببینم ماجرا چیه.

بدبختی اینه که این چیزی که گفته کاملا مربوط به رشته خودشون هست و من مُخَم تاب برداشته!! 

یعنی این پروژه من یه آشی شده که باید ببینید؛ ترکیب رشته خودم و پزشکی و رشته دکتر ش!! اطلاعات رشته خودم رو که باید بلد باشم هیچی، اطلاعات دو رشته دیگه رو هم باید بلد باشم!!

دَمِ دکتر ش هم برای به چالش کشیدن مغز من گرم!! جواب دادن به هر سوالش باعث سوزانده شدن بخش عظیمی از فسفرهای مغزم میشه!

نظرات 6 + ارسال نظر
. شنبه 12 دی 1394 ساعت 09:13

سلام
بابا مچ گیری درست نیست، بگو دستگیری کنه

سلام
این مچ گیریش یه جور دست گیری هم محسوب میشه!

. شنبه 12 دی 1394 ساعت 07:54

سلام
من اومدم

سلام
خوش اومدید

Deeman پنج‌شنبه 10 دی 1394 ساعت 22:09

واقعا باید بگم اینجا برات باندازه وقف یه مدرسه خیر المتاخره داره.
از بس هم یاد میگیریم و هم انرژی و امید برای آینده.
برا همین از تشویق همدیگه انرژی میگیریم و امیدوارم من و شما و تعدادزیادی از خوانندگان اینجا بتونیم آینده کشورمون خیلی بهتر کنیم. بتونیم تغییراتی رو که دوست داریم و برا ما نبوده برای بقیه بسازیم. روشهایدرست مهربونی و تلاش درست پژوهش درست احترام به حق دیگران . تولید درست. خدمات درست رو تو خودمون و جامعه مون نهادینه کنیم.
بجای اینکه هی بگیم جنگلمون از بین میرن بذر بکاریم نهال بکاریم بجای اینکه از آلودگی بنالیم خودمون و اطافیانمون رو ترغیب به حمل و نقل پاک دوچرخه اتوبوس کنیم . حتی اگر سمت مهم داریم . قطره قطره وقطره ها رو جمع کنیم و باییبه م نقشهای قطره ای خودمون عمل کنیم
سال ۲۰۱۶ هم سال خوبی برا همه مردم دنیا و سمیرا و خواننده هاش باشه.

سلام دوست عزیزم
ممنونم؛ لطف داری
قبل از هر چیز امیدوارم که سطح اخلاق مردم بالاتر بیاد تا بشه جامعه بهتری ساخت.

زهرا پنج‌شنبه 10 دی 1394 ساعت 14:06

افرین بهت...واقعا باید به تلاشت و انگیزه هات هزار بار تبریک گفت هیچوقت خسته نشو و با تمام انرژی پیش به سمت آینده برو

ممنونم زهراجان
لطف داری شما
التماس دعا

محبوب حبیب چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 10:47 http://mahboobehabib.blog.ir

سلام سمیرا جان.
خوبی؟
حسی که من نسبت به پروژه های میان رشته ای دارم اینه که واااااقعا مفیدن و بعد از انجام شون از سختی این مدت به نیکی یاد می کنی. نه مثل خیلی از پایان نامه ها که فقط به درد خود آدم و چهارتا ژورنال بخوره و خاک بخوره بهش.
امیدوارم موفق باشی عزیزم.

سلام عزیزم
تقریبا حق با شماست؛ رمانی این پروژه ها مفید هستن که بستر استفاده شون هم مهیا باشه.
موفق باشی

سمانه چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 02:40

سلام سمیرا!
ایشالا بتونی زود سر و ته قضیه رو هم بیاری!

سلام عزیزم
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد