مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مراحل احساسات از دیروز تا امروز

از دیروز تا امروز لحظات متفاوتی رو تجربه کردم:

0- انتظار،

1- ناامیدی کامل،

2- بدبینی و انواع حس های منفی،

3- تلاش برای غلبه بر احساسات منفی،

4- تصور بدترین حالت ممکن و اثبات اینکه در بدترین حالت هم هنوز دنیا پابرجاست،

5- انتظار،

6- امید و 

در نهایت

7- رسیدن به چیزی که اون همه من رو آشفته کرده بود!!

در تمام این مراحل بخش انتظار واقعا سخت هست، اما از همه سخت تر مرحله 3 هست. من مرحله 3 رو معمولا با پرت کردن حواسم از موضوع انجام میدم. امروز 6 ساعت تدریسم برای این مرحله کمکم کرد و البته گام 4 نیز تو این زمینه بسیار مفیده اما باید برای متصور شدن بدترین حالت یه کمی آدم شجاع باشه.

پ.ن. امشب قسمت 21 از فصل چهارم سریال Castle رو دیدم. خیلی بامزه بود، کلی خندیدم. بازیگر نقش Castle واقعا قشنگ بازی می کرد.

نظرات 4 + ارسال نظر
مائده شنبه 19 دی 1394 ساعت 23:18 http://kucheyesadegi.mihanblog.com/

سلام شما دانشجوی دکتری هستید؟ می بخشید چه رشته ای؟ من کارشناسی ارشدم می خوام بدونم آیا شما می دونید برای کنکور 96 سهم معدل و کارهای پژوهشی و ... چقدره؟ قبولی توی ایران خیلی سخته؟ به نظر شما به فکر خارج باشم؟ لطفا پاسخ رو به ایمیلم ارسال کنید.ممنون

سلام دوست خوبم
متاسفانه من از این موضوعات اصلا اطلاعی ندارم. فکر کنم بهتر باشه با بچه های سال اول دکتری صحبت کنید.
حوصله ایمیل زدن هم نداشتم

. شنبه 19 دی 1394 ساعت 08:20

سلام
اصلا من هیچ جوری فکر نکردم. مطمئن باشین
مگه از شما غیر از مسائل علمی چیزی میشه انتظار داشت
ولی گاهی خیلی سخته میشه ها که همه از آدم فقط انتظار مسائل علمی رو داشته باشن

سلام

خواننده قدیمی جمعه 18 دی 1394 ساعت 08:56

سلام خوبید؟ قسمت صد کستل بهترین قسمتشه هنوز بعد این همه مدت تک تک لحظاتش یادمه.
برادرم گفت برای بهترین کلاس زبان باید از دوستام بپرسم اما خودش گفت نوید نصراللهی خیلی استاد خوبیه. بازهم بهتون خبر میدم. سفیر من تعریفشو شنیدم ولی اصلا نمیدونم بازهم.

سلام؛ ممنون
هنوز به قسمت 100 نرسیدم اما الان که گفتید واقعا برای دیدنش کنجکاو شدم.
آره من هم تعریف ایشون رو شنیدم اما فعلا دنبال کلاس های عمومی هستم.
ممنون میشم بهم خبر بدید.

. چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 08:44

سلام
من از انتظار متنفرم.
چه همه لحظات مختلف
حالا ناقلا آخرشو سانسور کردی .
آخرش خوب بود؟؟
لطفا سعی کنین تو زندگیتون تاثیرپذیریتون رو به حداقل برسونین

سلام
ماجرا اون چیزی که شما احتمالا فکر میکنید، نبود!
ماجرا علمی بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد