مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

تلگرام در خاموشی!

این هفته هم بالاخره به پایان رسید و من از تمام شدنش خوشحالم در حالی که میدونم این لحظات عمر من هست که داره میگذره.

بهرطریق، امروز روز آخر ترم بود؛ روزی که 15 هفته برای رسیدنش منتظر بودم. امروز عصر برای یکی از درس ها کلی تمرین و نمونه سوال رو آماده کردم و برای بچه ها فرستادم. الان که کلاس ها تمام شده، تصحیح ورقه های میانترم باقی مونده است.

سوال های دو تا از درس هام رو هم دیشب و امروز صبح درآوردم و امروز بردم دانشگاه تحویل دادم؛ دو تا امتحان دیگه هم دو هفته دیگه است که اونا رو بعدا میبرم.

اوضاع کلاس زبان هم بد نیست؛ چهارشنبه بعد از تدریس خودم در دانشگاه رفتم کلاس؛ خیلی خسته بودم و قیافه ام تابلو بود. با خودم قرار گذاشتم که به معلم کلاس زبانم گیر ندَم اما خودش نمیزاره!! اون روز یه علامت فونتیک رو با اون یکی دیگه قاطی کرده بود و داشت به بچه ها تاکید می کرد! دیدم بچه ها گناه دارن چپه یاد بگیرن، مجبور شدم که به معلم بگم که علامت ها رو با هم جابجا داره میگه.

دوباره میگم که معلومات معلم مون بد نیست، اما بدون مطالعه میاد سر کلاس. اگر قبل از کلاس مطالعه داشته باشه، اینجور اتفاقات نمیفته.

در ضمن چند روزی هست که تلگرام رو برای چند تا اکانت mute کردم و الان هم از این کار راضی هستم!

یکی از این اکانت ها، یک گروه خانوادگی (حدود 15 نفر) است که گاهی اوقات پیام میفرستن. شاید روزی 4 تا 5 پیام فرستاده بشه.

یکی دیگه مربوط به یکی از دوستانم هست که اون روزی 10 تا 15 تا پیام میفرسته.

و یکی دیگه هم یک کانالی هست به اسم موفقیت، که روزی 4 تا 6 پیام میفرسته. این کانال رو یه هفته است پیدا کردم.

خلاصه این سه تا اکانت رفتن روی حالت mute و من بسیار از این کار راضی هستم!!

بغیر از اون گروه خانوادگی و این کانال موفقیت هم در هیچ گروه و کانال دیگه ای شرکت ندارم و بنابراین دیگه صدای تلگرامم به ندرت در میاد!!

به شما هم توصیه میکنم که اگر دوست دارید در گروه یا کانالی در تلگرام عضو باشید و پیام زیاد میفرستن، اون رو mute کنید؛ این کار تمرکزتون رو بالا میبره!

پ.ن. قسمت 22 از فصل 4 سریال Castle هم خیلی باحال بود! ماجرا از این قرار بود که یه نفر با لباس زامبی ها یکی رو میکُشه، این وسط Castle طوری وانمود میکنه که به وجود داشتن زامبی ها اعتقاد داره و اینجوری سر به سر Becket میزاره! دیشب حوالی ساعت 2 شب وقتی داشتم میخوابیدم، بخشی از این قسمت رو دیدم و کلی هم باهاش خندیدم.

نظرات 2 + ارسال نظر
سمانه یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 03:55

سلام سمیرا!
تبریک میگم رسیدن پایان ترم رو بهت!
یه سوال خیلی وقته می خوام بپرسم هی یادم میره!!

از کدوم سایت فیلم دانلود می کنی؟ لطفا کامل توضیح دهید

سلام عزیزم
من از سایت خاصی دانلود نمیکنم؛ کلا تو اینترنت میگردم ببینم از کجا میشه دانلود کرد.
تو آمریکا از این کارا نکنی! اگر آدم رو بگیرن، چند ده برابر قیمت دلاریش رو جریمه میکنن.

. شنبه 19 دی 1394 ساعت 08:35

سلام خانم دکتر.
امیدوارم یه دانشجوی گیر مثل خودتون گیرتون بیاد تا.........
امیدوارم یکی دوهفته آروم ولی پربار (از نوعلمی ها)
رو تجربه کنین.

سلام.
اگر از اینجور دانشجوها آدم گیرش بیاد، فکر نکنم خیلی بد باشه. البته از اون مدلی که واقعا بلد باشه و حرف بزنه نه اینکه حرف چرت و پرت بگه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد