مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

تصحیح ورقه

دیشب تا حوالی 3/5 بیدار بودم و روی اون پروژه سخته کار میکردم. اوضاع بد نیست!

صبح هم از حدود ساعت 9/15 بیدار شدم اما در نهایت حوالی 10 بود از رختخواب جدا شدم. تا ظهر یک دسته ورقه مربوط به میانترم رو تصحیح کردم و نمره هاش رو تو فایل اکسل وارد کردم و بعد هم به گروه اینترنتی که با بچه ها داریم، وارد کردم. همچنین نمرات میانترم یه درس دیگه رو هم که قبلا ورقه هاش رو تصحیح کرده بودم، تو اکسل گذاشتم و برای بچه ها فرستادم. 

بعد از نهار اومدم سراغ کارهای کلاس زبان که از قضا نسبتا زیاد هم بودن و باید یه writing هم می نوشتم؛ اولش داشتم خودم رو گول میزدم که امروز رو کلاس نَرَم اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که باید برم! تمرین ها رو سرعتی نوشتم و متن گفته شده رو سرعتی خوندم. در نهایت موند writing. فکر کنم نوشتن writing حدود 20 دقیقه طول کشید و البته خیلی هم بد نشد. بخشی از کلمات رو که قرار بود امروز بخونیم، وقت نکردم بخونم و با موبایل عکس گرفتم و در مسیر رفت به اونجا خوندم. همچنین خلاصه یه متنی رو هم باید یاد می داشتیم که اون رو هم وقتی به کلاس رسیدم تا معلم مون بیاد، خوندم!!

بعد از کلاس زبان واقعا احساس خستگی می کردم که یه یکساعتی خوابیدم و 10 دقیقه بعد از بیدار شدنم، دکتر ف زنگ زد!! دوباره ماجراهای قبلی که کجایی و این حرفا!! میگفت حالا یه قرار میزاریم هفته آینده بیا تهران! منم فعلا گفتم باشه اما عمراً نمی رَم!! هم از کار و زندگی میفتم و هم اینکه حداقل 250 هزار تومان باید خرج کنم! وقتی رفتن به اونجا به دردم نمیخوره، چرا باید برم؟!

امشب هم یه دسته ورقه میانترم دیگه رو تصحیح کردم (تعداشون خیلی کم بود) و نمره هاشون رو ثبت کردم و برای بچه ها فرستادم.

الان فقط می مونه یه دسته ورقه میانترم دیگه که تعدادشون نسبتا زیاد هست (حدود36 تا). اونا رو هم باید یه روز سرعتی بشینم تصحیح کنم، فکر کنم دو سه روز آینده این کار رو انجام بدم.

با این وضعی هم که دکتر ف زنگ زد، سعی میکنم که یکی از پروژه ها رو تموم کنم و براش بفرستم تا دیگه مشکلی پیش نیاد.

نظرات 2 + ارسال نظر
...Loading دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 17:21

سلام(:دکتر اگه امکانش باشه یه پست هم راجب تقویت زبان بر اساس تجربه شخصی خودتون بنویسید،منظور اگه از شما بپرسن چیکار کنیم زبانومون قوی بشه چه کارها و روش هایی رو توصیه میکنین یه پست کامل...مرسی.

سلام
سعی میکنم این کار رو انجام بدم.
موفق باشید

. یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 07:54

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد