مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

گرمی دستان خدا

 برای من خیلی پیش اومده که یه کاری رو انجام میدم و هر کار میکنم میخورم به بن بست؛ انگار واقعا خدا نمیخواد اون کار به سرانجام برسه. اما چند وقتی است که یه تصمیم خاصی دارم و در جهت تحقق اون هم کم و بیش تلاش میکنم و گاهی وقتها هم بخاطر طولانی بودن مسیر یه کوچولو ناامید میشم. اما نکته جالب اینه که تو این مسیر حمایت و پشتیبانی خدا رو درک میکنم و دوباره به طی کردن ادامه مسیر دلگرم میشم.

مطمئنا خدا آخر مسیر رو میدونه که چی هست و انشاالله که خیر باشه.


نظرات 2 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 14:00

قالب نومبارک

ممنون

پریوش پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 13:11 http://dance-2me.mihanblog.com/

من آماده تبادل لینک هستم، اون هم با پیجی که در صفحه اول گوگل هست...منتظرم

من پیج صفحه اول گوگل هستم یا شما هستی؟!
بهرطریق فرقی نمیکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد