مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

احساس سبکی 2

دیشب بررسی اعتراضات، البته همون درخواست های نمره، دانشجویان رو تموم کردم و همه نمرات رو تایید نهایی زدم. صبح هم پروژه اون کسی  رو که بهش قول داده بودم تا 10 بهمن نگاه کنم، تموم کردم.

خلاصه الان من موندم و سه تا کار (بغیر از مباحث مربوط به کلاس زبان):

1- پروژه مشترک با دکتر ش

2- مقاله دکتر م

3- پروژه و مقاله خودم

احساس سبکی میکنم البته نه از اون مدل سبکی که دوباره بخوام از دستش بدم. تعدد و تنوع کارهام کم شده و این مایه آرامش هست هر چند که حجم کارهای هر کدوم واقعا زیاد هست.

بعدانوشت 1 (دوشنبه 1:40 بامداد). به نظر میرسه که جنبه مرخصی رفتن رو ندارم!! امروز با خودم قرار داشتم که روی هر سه پروژه به تناسب وقت بزارم اما از صبح حال کار کردن نداشتم و در نهایت از اونجایی که عملکرد بنده از طریق DropBox برای دکتر ش قابل ردیابی هست، یه کمی از راه دور حساب بردم(!!) و روی پروژه اون کار کردم البته خیلی نیست. وقتی بین کارهام فاصله میفته، برگشتن به اونها بدجوری برام سخته.

بعدانوشت 2 (دوشنبه 1:41 بامداد). دیشب تو هوای خیلی سرد مشهد بعد از کلاس زبان خودم، رفتم اون کلاس زبان دیگه برای مصاحبه شفاهی. اوضاع خوب پیش رفت و از نمراتی هم که روز جمعه گرفته بودم، راضی بودم.

بعدانوشت 3 (دوشنبه 1:41 بامداد). باید قدرت نوشتاریم رو تقویت کنم و میدونم هیچ راهی بجز مطالعه کتاب انگلیسی نمیتونه بهم کمک بکنه. خوندن مقاله های علمی انگلیسی خوبه اما مطمئنا در نوشتار عادی انگلیسی اونقدرها موثر نیست.

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 23:50

پروژه های شما بدتر از کشیک های ما هست ک!!!ماشالله هم پر کار هستید هم بجگی هاتون خیلی اروم بودید(برگرفته از اخرین پستتون)!!!

dela یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 10:29

انشالله احساس سبکی 3

ممنون
انشاالله که به زودی شر یکی یکی این پروژه ها کم بشه و چیزای جدید جایگزین بشه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد