مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

کامنت صورتی

دیشب تا حوالی ساعت 3 بیدار بودم و بالاخره یک بخش بزرگ از پروژه دکتر ش رو تموم کردم. از طرفی دکتر ش به Ian ایمیل زد و ازش خواست که شکل ها رو تولید کنه اون هم با شرایط خاص! یعنی بهش گفته که یه دیتاست شناخته شده تو اون زمینه پیدا کنه و شکل ها رو بر اساس اون رسم کنه! (خوشبختانه خطر از بیخ گوش من پریده اما خیلی خوشحالی نمیکنم برای اینکه میترسم یه دفعه همه چی دوباره برگرده بیفته گردن من!)

اون بخشی هم که تموم کرده بودم، Ian کلی کامنت گذاشته بود و یه سری چیزا رو گفته بود که فکر میکنه خوب باشه اگر اضافه بشه. راستش من تنبلیم کرد برای اعمال اونا و کلا هیچ کدوم رو اعمال نکردم چون فکر کردم کلی وقت بزارم و بعدش دکتر ش بگه اضافی هستن، کفرم در میاد! اما تو ایمیلم برای دکتر ش در موردشون نوشتم و ازش خواستم که هر کدوم رو که فکر میکنه لازم هست، بهم بگه تا اضافه کنم. (امیدوارم که خیلی نخواد تغییر ایجاد کنه)

تو این فایل LaTex هم که کار میکنیم، من برای کامنت ها رنگ انتخاب کردم، آبی رو از اول گذاشتم برای دکتر ش (البته موقع ایجاد فایل خودش چند تا کامنت آبی گذاشته بود، برای همین رنگش رو تغییر ندادم)؛ مال Ian رو هم سبز گذاشتم و برای انتخاب رنگ خودم کلی رنگ های ممکن رو بالا و پایین کردم و کلی با همین رنگ بازی، کیِف کردم. آخر از همه دیدم صورتی پر رنگ قشنگ تره!! خلاصه کامنت های من از کامنت های دکتر ش و Ian قشنگ تر هستن!!!

امروز (پنجشنبه) از صبح بیشتر وقتم رو صرف کارهای خودم کردم و البته بعدازظهر با خانواده رفتیم طرقبه یه دوری زدیم. الان هم به مدت نیمساعت روی پروژه دکتر ش کار کردم و میخوام بخوابم.

در ضمن هفته آینده، شنبه، امتحان فاینال زبان دارم. سه شنبه دانشگاه درس دارم و ترم شروع میشه و متاسفانه کلاسهام رو بچه های افتاده ترم قبل خودم تشکیل میدن! یکی از کلاسهام تعدادشون کم هست و ممکنه به حد نصاب برای تشکیل شدن نرسه که البته برای من این موضوع خیلی مهم نیست چون اگر تشکیل نشه، به اندازه کافی کار دارم برای انجام دادن! از همون سه شنبه عصر هم کلاس زبان جدیدم در محل جدید شروع میشه و این ترم روزهای فرد کلاس زبان دارم.

نظرات 7 + ارسال نظر
یاوه گو یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 15:46 http://prate.blogsky.com/

واقعا؟
تو این فایل LaTex پس چطور کامنت رنگی کردی؟ چه دستوری نوشتی؟

برای رنگی کردن دستور تو LaTex از دستور زیر میشه استفاده کرد:
{\color{red} This is a test}
align دستور اینجا بهم میریزه؛ برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر برید:
https://www.sharelatex.com/learn/Using_colours_in_LaTeX

نگار یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 09:26

سلام سمیرا جان ممنون دانلودش کردم..امیدوارم این دیگه مشکلی پیدا نکنه. مرسی عزیزم

سلام عزیز
خواهش میکنم؛ ممنون که اطلاع دادی

یاوه گو شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 21:55 http://prate.blogsky.com/

چه دستوری توی وین ادیت بنویسم تا فونت چندتا جمله مثلا قرمز بشه... ؟
بلد نیستم

من هم متاسفانه نمیدونم.

الیسما شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 17:38

سلام بر خانم دکتر عزیز
کامنت صورتی رو عشق است
زبان خوندن رو هم که بیشتر عشق است
موفق باشی عزیزدل

سلام عزیزم
ممنونم از لطفت

نگار جمعه 16 بهمن 1394 ساعت 23:46

سلام سمیرا جان. چند روزه سا.یفو.ن کار نمیکنه یعنی وصل نمیشه اصلا اعصابم خوردشد چند پاک کردم و دوباره دانلود و نصب کردم ولی فایده نداشت...واز طرفیم واقعا لازم دارم.. چی کار کنم به نظرت.؟ مملکته داریم؟

سلام عزیزم
این اتفاق برای من هم افتاد. الان از یه قند(!!) شکن دیگه استفاده می کنم.

زهرا جمعه 16 بهمن 1394 ساعت 22:46

ابول رنگ بسبار بسیار خوبی انتخاب کردی واقعا عاشق این رنگم مخصوصا که دورش و کمی اونورترا کادر زرد هم داشته باشه که عالی...

دیگه تو مقاله از کادر خبری نیست و نهایتش همین کامنت هست که البته در ورژن آخر این هم حذف میشه

یاوه گو جمعه 16 بهمن 1394 ساعت 14:40 http://prate.blogsky.com/

سلام رشته شما چیه؟
کجا درس میخونید؟

سلام
خیلی مهم نیست که چی میخونم و کجا میخونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد