مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

Now is good

تازه الان سرجمع کردن کل لغات جدید درس آخر زبان تموم شده! هنوز نکات داخل کتاب رو نخوندم. البته اوضاع زبانم بد نیست که بخوام نگران باشم اما واقعا ترجیح میدم که حداقل امروز رو که فاینال دارم درست بشینم بخونم.

دو روز قبل تو فی سبوک لیستی از 50 فیلم رمانتیک توصیه شده رو دیدم و اسمهاشون رو ذخیره کردم تا اونها رو کم کم دانلود کنم و ببینم تا علاوه براینکه فیلم با تم جدید میبینم، گوشم هم به شنیدن مکالمات انگلیسی افراد دیگه عادت کنه. بین این فیلم ها همه جور theme ای بود اعم از درام تا کمدی. همینجوری شانسی یکی از فیلم ها رو دانلود کردم و دیدم. اسمش «Now is good» بود. فیلم تاثیرگذار و غمناکی بود و من که معمولا کم تحت تاثیر فیلم ها قرار میگیرم و احساسی میشم (چون مدام با خودم تکرار میکنم که اینا همش قصه است و واقعی نیست!!)، یه جاهایی با فیلم داشتم گریه می کردم و با این وجود باز هم میخواستم بقیه فیلم رو ببینم. آخرش هم که فیلم تموم شد، دو سه ساعتی پر از انرژی منفی و ناامیدی بودم!! خلاصه این دفعه اول و آخرم بود که فیلم رمانتیک درام می بینم!

و اما خلاصه ماجرای فیلم:

Tessa حدود 16-17 سال داره و 4 سالی هست که با سرطان خون درگیر هست. با پدرش و برادر 10 ساله اش زندگی میکنه و مادرش هم همون دور و اطراف هست و معمولا میاد پیش شون. این اواخر اوضاعش بهم ریخته و میدونه که قراره بمیره و پرخاشگر شده. یه لیستی از کارهایی رو که قبل از مرگ دوست داره انجام بده رو تهیه کرده و طبق لیست پیش میره.

پ.ن. بهتون توصیه نمیکنم که این فیلم رو ببینید. فیلم غم انگیزی هست.

نظرات 3 + ارسال نظر
دلسرد دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 23:17

سلام...من قبلا خیلی اهل فیلم بودم البته این قبلا که می گم مال سال هاا پیشه بعد از اون به دلایلی ،به هر حال دیگه زیاد تمایل نداشتم فیلمی ببینم و حتی وقتی گاهی میشستم پای یک فیلم بعد از یک سومش رهاش میکردم و نمیتونستم ادامه بدم..بگذریم..اما چند وقته پیش دوباره دلم خواست یک فیلم ببینم، توی آرشیوم فیلم about time رو انتخاب کردم و جالب بود که تا آخرش نشستم و خیلی هم لذت بردم..به نظرم فیلم خوبی بود ، فیلم انگلیسی هست البته فک می کنم محصول مشترک انگلیس و امریکا باشه...یک فیلم کمدی درام که جریان آرام و دوست داشتنی از زندگی و عشق رو روایت میکنه همراه با شادی ها و غصه ها و شکست و موفقیت ها...در کل فیلم در نهایت یک حس خوب رو به مخاطب منتقل میکنه...یه کم طولانی شد خودش یه پست شد خواستی این فیلم رو هم به لیستت اضافه کن

سلام
ممنون از توصیه تون؛ حتما فیلم رو دانلود میکنم و می بینم

دکترانوشت دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 20:46 http://phdnevesht1392.blogsky.com/

من عاشق فیلم رمانتیک م
اما نه درام ش

دوست دارم دوست جون اصلا با پست هات حال می کنم

من هم واقعا فیلم های رمانتیک و البته کمدی رو دوست دارم.
در مورد این فیلم ناخواسته واردش شدم و عجیب که روال آروم فیلم من رو جذب کرده بود و همچننان دوست داشتم تا آخرش رو ببینم.

الیسما شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 17:39

انشاله امتحانتون عالی میشه خانم دکتر عزیز

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد