مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

شکل ها برگشت به خودم....

همونطور که حدس میزدم، خوشحالی در مورد انداختن شکل ها به گردن Ian خیلی دوام نیاورد. دکتر ش صبح در جواب ایمیل من، بعد از پاسخ به سوال من برام نوشت که در مورد شکل ها با Ian همکاری کن و این رو الان برای هردوتون دوباره مینویسم.  خلاصه یه ایمیل دیگه به هر دومون فرستاد که در اون به Ian یه سری نکات رو گفت و آخر ایمیل هم نوشته بود که برای شکل ها، دو نفری با هم کار کنید طوری که تا آخر هفته بخش مربوط به شکل ها تموم بشه! منم مظلومانه گفتم باشه و به Ian هم نوشتم که خوشحال میشم (!!!) که در تولید شکل ها کمک کنم. واقعا انصاف نیست، من هم باید بنویسم هم شکل تولید کنم! بعد هم اینا میان کلی کامنت میزارن! (البته این سری دکتر ش که یه بخش رو نگاه کرد، کامنت خاصی نذاشت ولی مطمئنم که با عجله نگاه کرده چون کامنت نذاشتن برای دکتر ش جزو امور محال به شمار میره!!)

اینا رو که نوشتم نزارید به حساب غر زدن، صرفا خواستم اوضاع و احوال رو براتون بگم.

فردا هم ساعت 12 کلاس دارم. اصلا دوست ندارم برم!! بغیر از بچه ها که اصلا خوب نیستن، درسی رو هم که میدم خیلی دوست ندارم!!

در ضمن آزمایش ها رو روی دیتاست جدیدی که تو پست قبل گفتم اجرا کردم و خوشبختانه نتایج خوب هستن.

پ.ن. در مورد شکل ها، حسم این رو بهم میگه که دکتر ش دیده بعد از گذشت 5 روز از Ian هیچ خبری نشده (احتمالا مشغله اش خیلی زیاده) و با توجه به اینکه در مورد میزان تسلط من بر کدنویسی واقف هست، خواسته که این رو هم انجام بدم.

نظرات 4 + ارسال نظر
G چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 22:30

اینو می دونم، منظورم اینه که شما برنامه نویسی با تمام این زبان ها رو بلدید یا یکیشو بلدید و از طریق اون از پس هر زبان برنامه نویسی دیگه ای هم برمی آیید؟

ببینید برنامه نویسی مثل رانندگی می مونه؛ اگر شما رانندگی بلد باشید، با هر ماشینی میتونید رانندگی کنید، فقط یه مقدار طول میکشه تا قلق ماشین های جدید دست تون بیاد.
من قبلا با C و #C کار میکردم و از اواخر دوره کارشناسی شروع به کار با MATLAB کردم. سه سالی هم هست که با R کار میکنم. البته MATLAB رو هم هنوز کار میکنم.

شکوه چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 19:38

ممنون عزیزم واقعا لطف کردی

شکوه سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 22:57

سلام سمیرا جان خوشحالم که همیشه پرتلاشی امیدوارم موفق باشی عزیزم
یه سوال داشتم سمیرا جان برای فرصت مطالعاتی که درخواست می دیم تا چند روز بعد معموله که جواب می دن؟ آیا همون روز یا ممکنه تا چند روز بعدم جواب بدن؟ به شما چند روز بعد دکتر ش جواب داد؟
و یه سوال دیگه ایا اگر توی یک گروه یه نفرشون جواب نداد برای یکی دیگشون ایمیل بزنیم مشکلی داره و بده یا نه؟
ممنون میشم بهم جواب بدی خیلی به کمکت نیازدارم ممنون عزیزم

سلام عزیزم
ممنونم
در مورد ایمیل ها، معمولا حداکثر تا دو روز بعد جواب میدن اما واقعا قانون خاصی نداره برای اینکه ممکنه یه نفر سفر باشه و ایمیل هاش رو چک نکنه ...
در مورد ایمیل زدن به چند نفر، فکر نمیکنم مشکلی داشته باشه. من این کار رو حتی همزمان انجام می دادم!!

G سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 10:08

شما کد نویسی رو در رابطه با نرم افزار و برنامه خاصی خوب بلدید؟ یا یه اصول کلی می دونید که همه جا کاربرد داره؟

منظورم از کدنویسی برنامه نویسی با هر زبان محاسباتی مثل MATLAB، R، JAVA و هر زبان دیگه ای است و در همه رشته ها در سطوح بالا کاربرد داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد