مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

دعایی کوتاه برای شب قدر

پست قبلی رو که موقع عصبانیت شدید نوشته بودم، حذف کردم و الان تنها به این دعای کوتاه بسنده میکنم:

«خدایا هیچکسی رو گرفتار آدم بیشعور و حسود نکن»

من رو هم لطفا از شر این آدم خلاص کن.


در این شب قدر التماس دعا دارم.

نظرات 7 + ارسال نظر
ابراهیم پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 05:31

محتاجیم به دعای دوستان
شب قدر شب تغییره. اگر تغییری حاصل نشه هیچ فرقی به شب های دیگه نداره..ولی می تونه شروع خوبی برای تغییرات بزرگ باشه.
برای خوب بودن نیاز نیست بزرگ باشیم ولی برای برزگ بودن لازم هست که خوب باشیم

جملات بسیار زیبایی نوشتید؛
ممنون

mask سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 12:33

تو این شب قدر آخری کلی ازت التماس دعا دارم سمیرا جان

محتاجم به دعا
موفق باشی

nazanin یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 16:21

آمین :)
من امروز اتفاقی وب شمارو دیدم دوست عزیز
من دارم اپلای میکنم برا دوره ی دکترام دیدم که نوشته بودی امریکا بودی
شما واسه ادامه تحصیل رفتی ؟ مجرد؟
اگه آره باید بگم دم شما گرم:) من همچنان دارم مثل بید میلرزم از اینکه تنها دارم میرم از اینکه نکنه مجرد بمونم برای همیشه و خیلی چیزای دیگه
برات ارزوی موفقیت می کنم :*

دوست عزیزم
خوش اومدی به اینجا؛ برات آرزوی موفقیت میکنم.
من بعنوان فرصت مطالعاتی رفته بودم و برای مدت کوتاهی بود.

زهرا یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 15:39

منم التماس دعا دارم ازت. ایشالا که به تمام آرزوهای خوبت برسی دوست عزیزم

محتاجم به دعا؛ ممنونم از مهربونیت دوست خوبم.

احسان شنبه 5 تیر 1395 ساعت 14:39 http://hdana.blog.ir/

سلام
دقیقا درکتون میکنم
موفق و حاجت روا باشید

سلام دوست خوبم
ممنونم از لطف شما

گل واژه شنبه 5 تیر 1395 ساعت 01:40 http://telegram.me/pome_music

خدایا هیچ کسی رو گرفتار آدم بی شعور و حسود نکن .. آمـــــــیـــن

خوب می نویسی وقت کردی و دوست داشتی یه سری به کانال ما بزن
ممنون
telegram.me/pome_music

خواننده قدیمی شنبه 5 تیر 1395 ساعت 00:33

سلام. ان شالله راحت میشین از دستش حالا استاد هست یا دوست یا....
نکنه دکتر ف باز بهتون زنگ زده
راستی مگه وقتی ویزاتون تموم شده بود میتونستین نیایین؟ بعد دکترا تو چی میشد؟
سربلند باشید

سلام دوست خوبم
برای خط اول، ترجیح میدم سکوت کنم و حرفی نزنم.
در مورد ویزا، راه های زیادی بود که میشد ازش رفت و برنگشت اما اون زمان این کار رو نکردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد