مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

مزه زندگی یک دانشجوی دکتری

روزنوشته های یک دانشجوی PhD

التماس دعای بسیار

این روزها حسابی زندگیم در هم گره خورده و کلا رو فرم نیستم. شرایط هم اصلا بگونه ای نیست که بخوام یا بتونم با کسی درددل کنم تا شاید سبک بشم.

التماس دعا دارم ازتون.

نظرات 9 + ارسال نظر
. دوشنبه 6 دی 1395 ساعت 08:36

سلام
بی خبرم نزاری لطفا
خوبین؟؟

سلام
خدا رو شکر، خوبم.
انشاالله به زودی میام.

سوده یکشنبه 5 دی 1395 ساعت 10:09 http://soodejoon.blogfa.com

سلام خوبی
سمیرا جان من یه مقاله نوشتم . بعضی از قسمت ها رو از مطالب سایت هایی استفاده کردم که اسم نویسنده و حتی گاهی نام مقاله هم نداره.
الان مشکلم اینه میخوام رفرنس بین متن برای این بخش از مطالب بدم، چی باید بنویسم؟و همینطور منابع آخر مقاله رو برای این موارد به چه شکل بنویسم؟
ممنونم

سلام عزیزم
ببین وقتی با دکتر ش مقاله می نوشتیم، دکتر ش معمولا یه بخش هایی از مقدمه رو خودش مینوشت. همه رو از حفظ مینوشت و بعد به من میگفت برای اینا رفرنس پیدا کن. من هم کلمات کلیدی اون جملات یا موضوعش رو پیدا میکردم و همون ها رو توی schoolar.google.com جستجو میکردم و مقالات مرتبط با اونها رو cite میکردم.
فکر کنم بهتره که تو هم همین کار رو بکنی.

سحر پنج‌شنبه 2 دی 1395 ساعت 21:59

سلام سمیرا جان، امشب بعد از مدتها با خیال راحت ( بعد از دفاع) رفتم دعای کمیل. خیلی یادتون بودم و واستون دعا کردم. امیدوارم بهترین ها براتون رقم بخوره. ان شا الله به زودی خبرهای خوب از شما بخونیم. امیدوارم همیشه شاد شاد باشید.

سلام عزیزم
تبریک میگم بهت. انشاالله خبر موفقیت هات رو همیشه بشنویم.
ممنون از دعای خیرتون

آسمان پنج‌شنبه 2 دی 1395 ساعت 18:38

سلام سمیرا جان

ایشالله که هر چه زودتر گره از همه ی مشکلاتت باز بشه

من همیشه میخونمت آدم فوق العاده ای هستی الهی که خدا همیشه بهترین ها رو برات رقم بزنه

سلام دوست خوبم
ممنونم از این همه لطف و مهربونی

سمانه چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 17:59

حتما دعا می کنم سمیرا. از خودت و روحت مراقبت کن.

ممنونم سمانه جان

خواننده قدیمی چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 15:19

انشالله خدا کمکتان کند

ممنونم دوست خوبم

پریسا چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 14:30

سلام
دور باد افت دور و فلک از جان و تنت
خانم دکتر پرتلاش امیدوارم به زودی نتیجه تمام زحماتی که کشیدین رو به بهترین شکلی دریافت کنید. این جمله قدیمی رو از شما دارم و حالا هدیه اش می کنم به حال این روزاتون
خدایا من فقط رکاب میزنم فرمون با تو

سلام پریساجان
ممنونم از لطف و مهربونیت
امیدوارم که در زندگیت به بهترین ها برسی

خواننده سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 14:24

خانم دکتر کاملا درکتون میکنم انشالا هرچی هست به خیروخوشی حل بشه وروزای خیلی خوبی درانتظارتون باشه

ممنون از لطف تون
منم بهترین ها رو براتون آرزو میکنم.

. سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 09:08

سلام
آمین.....

سلام
ممنونم دوست عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد